Skaar Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Stod ein svart F01 730d utanfor jobben idag, meget fin bil må eg seie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Nye 7'ern er dritlekker. Litt utenfor mitt bilbudsjett da,det må sies. 7-serien har stort sett alltid vært dritlekre biler, med unntak av E65. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Var den tanken som slo meg og, at no hadde dei truffe bra med 7 serien igjen. Er ingen fan av e65, men die tidlegare modellane er snasne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Spottet en rød Lancia Fulvia Coupé Series II igår... Jeg har et bilde på mobilen... kommer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 E65 ROCKS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Ferrari nå nettopp. Mørkt, så vet ikke hvilken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Spottet en rød Lancia Fulvia Coupé Series II igår... Jeg har et bilde på mobilen... kommer senere. Bare så det er nevnt, så er bilen på bilde en serie 1. Den kan kjennes igjen ved at de doble lyktene er festet i karroseriet, ikke i grillen (samt at grillen kun dekker et lite område på midten). Støtfangeren forran er og plassert en smule lengre ned enn de senere modellene. Serie 2 kan som sagt kjennes igjen på at lyktene er plassert innad i grillen og at grillen i seg selv er bredere og går over hele fronten. Serie 3 har nakkestøtter forran, mens de to ytterste lyktene på hver sin side går opp i panserkanten og ødelegger derfor noe av det rene designet. Seriene ble innført litt forskjellig avhengig av hvilken motor som satt i. F.eks. kunne kanskje en 1.6l bli fortere en 3-serie enn en 1.1l. Serie 2: Serie 3: Det er uansett kule biler. Jeg elsker den lutftige følelsen en del av disse gamle kupéene gir. På Finn.no ligger det nå en serie 1 som ser utrolig velholdt ut. Dessverre så tror jeg den har stått slik til salgs i et par år nå. Hm ... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=16732456 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Spottet en sort Z4 Coupe (E86) i Rendalen i helgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Svigerfaren til sjefen min har kjøpt ny bil, ikke dum den selv om jeg ALDRI hadde lagt 2,3 mill i en sånn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 En Hyundai til 2,3 mill.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 En Hyundai til 2,3 mill.? haha Må si jeg ikke liker den nyeste Cayanna, liker den gamle best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Bare så det er nevnt, så er bilen på bilde en serie 1. Den kan kjennes igjen ved at de doble lyktene er festet i karroseriet, ikke i grillen (samt at grillen kun dekker et lite område på midten). Støtfangeren forran er og plassert en smule lengre ned enn de senere modellene. Serie 2 kan som sagt kjennes igjen på at lyktene er plassert innad i grillen og at grillen i seg selv er bredere og går over hele fronten. Serie 3 har nakkestøtter forran, mens de to ytterste lyktene på hver sin side går opp i panserkanten og ødelegger derfor noe av det rene designet. Seriene ble innført litt forskjellig avhengig av hvilken motor som satt i. F.eks. kunne kanskje en 1.6l bli fortere en 3-serie enn en 1.1l. Serie 2: Serie 3: Det er uansett kule biler. Jeg elsker den lutftige følelsen en del av disse gamle kupéene gir. På Finn.no ligger det nå en serie 1 som ser utrolig velholdt ut. Dessverre så tror jeg den har stått slik til salgs i et par år nå. Hm ... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=16732456 Du har mye mer kunnskap enn meg når det gjelder disse gamle bilene... som nevnt tidligere er det først og fremst tyske biler jeg har interessert meg for. Det har imidlertid etterhvert gått opp for meg at spesielt italienerne, men også britene har mange godsaker å by på når det gjelder litt eldre biler. Et dårlig mobilbilde, men den luftige coupeen er relativt synlig. Livsfarlig, men stuket bilen har med de store vinduene og tynne vindusstolpene er som tatt ut av en gammel film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Kjørte etter en gul Lotus Esprite ved Kalbakken idag morges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Spottet en nydelig sort e92 i går kveld på Wattenberg i skien! Var utrolig pen Haha. Ser den så og si hver dag i Skien/Porsgrunn. Og veldig ofte i gårdsplassen! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Spottet en nydelig sort e92 i går kveld på Wattenberg i skien! Var utrolig pen Haha. Ser den så og si hver dag i Skien/Porsgrunn. Og veldig ofte i gårdsplassen! Hehe mulig noen følger etter deg? Som prøver å stjele E34´n? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå