Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spottet en rød Lancia Fulvia Coupé Series II igår... 8)

Jeg har et bilde på mobilen... kommer senere.

Bare så det er nevnt, så er bilen på bilde en serie 1. Den kan kjennes igjen ved at de doble lyktene er festet i karroseriet, ikke i grillen (samt at grillen kun dekker et lite område på midten). Støtfangeren forran er og plassert en smule lengre ned enn de senere modellene. Serie 2 kan som sagt kjennes igjen på at lyktene er plassert innad i grillen og at grillen i seg selv er bredere og går over hele fronten. Serie 3 har nakkestøtter forran, mens de to ytterste lyktene på hver sin side går opp i panserkanten og ødelegger derfor noe av det rene designet. Seriene ble innført litt forskjellig avhengig av hvilken motor som satt i. F.eks. kunne kanskje en 1.6l bli fortere en 3-serie enn en 1.1l.

Serie 2:

2395019963_ce09c49da7_o.jpg

Serie 3:

002.jpg

Det er uansett kule biler. Jeg elsker den lutftige følelsen en del av disse gamle kupéene gir. På Finn.no ligger det nå en serie 1 som ser utrolig velholdt ut. Dessverre så tror jeg den har stått slik til salgs i et par år nå. Hm ...

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=16732456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er nevnt, så er bilen på bilde en serie 1. Den kan kjennes igjen ved at de doble lyktene er festet i karroseriet, ikke i grillen (samt at grillen kun dekker et lite område på midten). Støtfangeren forran er og plassert en smule lengre ned enn de senere modellene. Serie 2 kan som sagt kjennes igjen på at lyktene er plassert innad i grillen og at grillen i seg selv er bredere og går over hele fronten. Serie 3 har nakkestøtter forran, mens de to ytterste lyktene på hver sin side går opp i panserkanten og ødelegger derfor noe av det rene designet. Seriene ble innført litt forskjellig avhengig av hvilken motor som satt i. F.eks. kunne kanskje en 1.6l bli fortere en 3-serie enn en 1.1l.

Serie 2:

2395019963_ce09c49da7_o.jpg

Serie 3:

002.jpg

Det er uansett kule biler. Jeg elsker den lutftige følelsen en del av disse gamle kupéene gir. På Finn.no ligger det nå en serie 1 som ser utrolig velholdt ut. Dessverre så tror jeg den har stått slik til salgs i et par år nå. Hm ...

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=16732456

Du har mye mer kunnskap enn meg når det gjelder disse gamle bilene... som nevnt tidligere er det først og fremst tyske biler jeg har interessert meg for. Det har imidlertid etterhvert gått opp for meg at spesielt italienerne, men også britene har mange godsaker å by på når det gjelder litt eldre biler.

Et dårlig mobilbilde, men den luftige coupeen er relativt synlig. Livsfarlig, men stuket bilen har med de store vinduene og tynne vindusstolpene er som tatt ut av en gammel film.

56d2ioyvz3iqxgrp30x7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet en nydelig sort e92 i går kveld på Wattenberg i skien! Var utrolig pen :D

Haha. Ser den så og si hver dag i Skien/Porsgrunn.

Og veldig ofte i gårdsplassen! :) Hehe

mulig noen følger etter deg? Som prøver å stjele E34´n? :o

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...