NBCustom Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 der melder jeg pass.. har ikke peiling, hehe.. men den likna i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Det er liksom visse forskjeller: Heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 316: Den nye minien er SVÆR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Hahah, offroad greia? den er maaad gangster ass!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 nei...var på Mtv fest igår på grand, og der stod det mange av den nyeste minien....den er STOR!!!!har ingenting med mini å gjøre lenger faktisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Spotta en svart E30 M3 gule lykter foran i ett tia på jessheim ved mercedes og vw forhandlerne Noen her? Tror kanskje det var svart felg med polert kant på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Fikk sett litt av hvert på en liten kjøretur til butikken nå .. Men såklart uten mobilen. Har sett en av disse tidligere her på Stjørdal. E60 M5 med en sinnsykt blåfarge, og ikke nok med det.. Jeg havnet også bak en Lamborghini Diablo, svart såklart!! Fyfaen for en bil.. Ikke med norske skilter.. Lurer på om det kanskje kunne være tysk, da jeg ikke fikk sett så alt for lenge på reg.nr^^, Skal se om jeg får tatt et bilde av M5'en i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Spottet en Ford GT40 i Arendal på lørdag. Noen som kjenner til denne? Meget høyt lydnivå, men denne er unnskyldt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Fredrik Østereng sin mener jeg. Rød, sant? Han har eid Ferrari FXX og har en "helt grei" bilpark ellers også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Spotta en z3 m-coupe i fræna\aurosen igår;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Spotta en hvit Panamera på E6 Oslo-Gardemoen rundt kl. 14.20 i dag. I hvit... Haha den ser så bola og feit ut... Men Porscher generelt er stygge biler så det hører med i familien. Så en i motgående felt på samme turen, en E39 Touring i grønn (eller var det kanskje blå?) som ble stoppet av onkel blå. Noen her inne eller? Ellers hatt rekordspotting av MX-5er i dag, ca. 6 stk. Tar vel siste turene før snøen faller i Oslo også? Hmm, ikke spotta en eneste Ferrari i oktober, tror grombilsesongen er over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Fredrik Østereng sin mener jeg. Rød, sant?Han har eid Ferrari FXX og har en "helt grei" bilpark ellers også Ja, det kan nok stemme. Er ikke han container og transport-mannen det? Eller er det Midtstøl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Spotta en E30 M3 Evo(?) uttafor Sulland på Hamar i dag, spotta også en gul og sort E36 utenfor Maxi, den hadde sorte BBS rims og sort carbon E46 csl bakluke, jævli digg bil egentlig. Spotta også en Gelenderwagon Campingbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Fredrik Østereng sin mener jeg. Rød, sant?Han har eid Ferrari FXX og har en "helt grei" bilpark ellers også Ja, det kan nok stemme. Er ikke han container og transport-mannen det? Eller er det Midtstøl? Midtstøl er transport. Østereng driver bl.a med data og kontorrekvisita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Porsche GT3 RS på rv35 mot Gardermoen i går. Hvit med røde felger, prikk lik den Top Gear testet.. Digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå