Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

once again....mark?

Jeg bryr meg lite om hvor du har vokst opp!Sakens kjerne i mitt innlegg var å poengtere at DU er eldre enn meg, og derfor i en annen sinnstilstand. Du har andre måter å håndtere ting på! Om jeg føler for å si noe så sier jeg det fordi JEG vil si det...Om du vil brette ut din livshistorie basert på dine bilkjøp på 80tallet, samt spy ut med info klippet fra google og wickipedia...be my guest! Derfor burde du heller ikke si at mine inlegg er uinteressante...kryr av innlegg på forumet som er interessante for noen, og totalt bortkastet lesing for andre!

Det at jeg nevner og flasher bilene mine er nok noe DU tror...kanskje du føler deg imponert over bilene? Jeg flasher aldri, med unntak av i min egen tråd om den respektive bilen..Men hvem gjør ikke det? Er du som skryter på at du har eid en porsche og blablabla?! Om jeg så deler bilen med min far....bryr det deg egentlig? Har faktisk ikke hørt fra noen andre omat mine innlegg om min fars uansvarlige kjøring er kjedelige og uinteressante?

Hattrem er ansatt i norges største avis, og gjør henne derfor til en mer offentlig person enn deg og meg! Og mine meninger om henne står fremdeles.

Synes egentlig at du kaster bort tiden din på å irritere deg over ting som ikke har NOE med saken å gjøre :)

Og om jeg er moden eller ei har vel mer med mine valg i livet å gjøre?Man må ikke følge alle normer i samfunnet kun fordi man er 28? Liker å være barnslig og er stolt av ting jeg har oppnådd, så om du føler at jeg er umoden så får du bare tro det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

once again....mark?

Jeg bryr meg lite om hvor du har vokst opp!Sakens kjerne i mitt innlegg var å poengtere at DU er eldre enn meg, og derfor i en annen sinnstilstand. Du har andre måter å håndtere ting på! Om jeg føler for å si noe så sier jeg det fordi JEG vil si det...Om du vil brette ut din livshistorie basert på dine bilkjøp på 80tallet, samt spy ut med info klippet fra google og wickipedia...be my guest! Derfor burde du heller ikke si at mine inlegg er uinteressante...kryr av innlegg på forumet som er interessante for noen, og totalt bortkastet lesing for andre!

Vent litt... hvem er det som først gjorde et poeng ut av at han bor i Oslo... og hvem er det som først gjorde et poeng ut av at han ikke liker diskusjonspartnerens innlegg fordi de er for lange eller påstått kun handler om Porscher?

Dette er temmelig illustrerende for alt hva du står for her inne... stort sett ingen kunnskaper og for det meste intetsigende svada. Jeg tør iallefall med hånden på hjertet si at kun et fåtall av alle mine nesten 15000 innlegg her inne er svada. Stikk den!

Jeg er stadig helt enig med deg 316, men det spørs om idioten jeg diskuterer med er det. Klarer du å overtale ham til og rulle inn løperen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars fredrik....skryter du av antall innlegg nå? nei du får kose deg med danske smørbrød så får vi heller legge samtalen død da ingen av oss innser sine feil og heller ikke vil akseptere den andres innlegg og meninger :)

Enig i det, men det burde være en utfordring for deg selv at du er tilfreds med et slags remis i denne diskusjonen. Det hadde nesten vært bedre om du virkelig hadde rullet frem de store kanonene (eller er det kanskje det du allerede har gjort?)... for da ville du i det minste på et eller annet tidspunkt kanskje ha forstått at du ikke kan oppføre deg slik du gjør nå mot andre mennesker. Det å bare være stor i kjeften er ingen utpreget fordel når man er hele 28 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vedtatt noe nederlag, kan godt fortsette denne diskusjonen i uendelighet, men det trenger vi ikke utsette bimmersfolka for! Min oppførsel er fremdeles noe JEG velger....så...jah :)

er vel verre å være nærmere 50 som du er og kverulere med folk på bimmers enn å være stor i kjeften når man er 28 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD DET ER NOE SOM HETER PERSONLIG MELDING PÅ BIMMERS!

BRUK DET!

DERE ER VOKSNE FOLK! FFS

:mrgreen:

Hahaha :lol: +1

Spotta faktisk 2 e36 cabrio på motortecknik idag, om du ser bort ifra dems egen ;)

Så ikke dumt ut med tre cabrio på rad, to med kalesje og en med hardtop :)

Mobil = Steinalder = null bilder :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD DET ER NOE SOM HETER PERSONLIG MELDING PÅ BIMMERS!

BRUK DET!

DERE ER VOKSNE FOLK! FFS

:mrgreen:

Hahaha :lol: +1

Spotta faktisk 2 e36 cabrio på motortecknik idag, om du ser bort ifra dems egen ;)

Så ikke dumt ut med tre cabrio på rad, to med kalesje og en med hardtop :)

Mobil = Steinalder = null bilder :/

Minner meg om når vårmønstringen for BMWCCN var i år. Så ofte laaange kolonner med deilige BMWer i rekke og rad som kom til byen. Så 3 stk E24 etter hverandre og det var som om jeg fikk en hellig følelse inni meg :lol: BMW <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at jeg nevner og flasher bilene mine er nok noe DU tror...kanskje du føler deg imponert over bilene? Jeg flasher aldri, med unntak av i min egen tråd om den respektive bilen..Men hvem gjør ikke det? Er du som skryter på at du har eid en porsche og blablabla?! Om jeg så deler bilen med min far....bryr det deg egentlig? Har faktisk ikke hørt fra noen andre omat mine innlegg om min fars uansvarlige kjøring er kjedelige og uinteressante?

Nå er ikke jeg så aktiv på skrivingen på dette forumet. Men til og med jeg merker at du liker å flashe litt bilene dine. Når du skulle ha ny vinterbil, så måtte den "ose klasse". Akkurat det samme som du tror 7'ern din gjør. Men når man må gå ned laangt i årsklasse og kjøpe en bil som har gått 200.000km+ er det ikke klasse lenger. Det oser bare av noen som ikke hadde råd, men skulle ha 7 serie så han kjøpte den billigste han fant på finn.

En ting du må lære deg er også kritikk, det klarer du ikke ta til deg. Ble så frustrert av deg nå at jeg faktisk gidda å logge inn for å skrive..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at jeg nevner og flasher bilene mine er nok noe DU tror...kanskje du føler deg imponert over bilene? Jeg flasher aldri, med unntak av i min egen tråd om den respektive bilen..Men hvem gjør ikke det? Er du som skryter på at du har eid en porsche og blablabla?! Om jeg så deler bilen med min far....bryr det deg egentlig? Har faktisk ikke hørt fra noen andre omat mine innlegg om min fars uansvarlige kjøring er kjedelige og uinteressante?

Nå er ikke jeg så aktiv på skrivingen på dette forumet. Men til og med jeg merker at du liker å flashe litt bilene dine. Når du skulle ha ny vinterbil, så måtte den "ose klasse". Akkurat det samme som du tror 7'ern din gjør. Men når man må gå ned laangt i årsklasse og kjøpe en bil som har gått 200.000km+ er det ikke klasse lenger. Det oser bare av noen som ikke hadde råd, men skulle ha 7 serie så han kjøpte den billigste han fant på finn.

En ting du må lære deg er også kritikk, det klarer du ikke ta til deg. Ble så frustrert av deg nå at jeg faktisk gidda å logge inn for å skrive..

så tøft av deg å logge deg inn da :) Til og med folk med slitne e30 flasher! Ser ikke helt problemet her?! Om jeg vil ha en syver og kjøper den jeg vil ha, hva er da galt i det?Har null problem å kjøpe en nyere og dyrer sjuern, men hvorfor skal man det når den billigste gir samme gleden? Uansett hvor billig sjuern min er eller hvor langt den har kjørt, så vekker den mer oppmerksomhet enn 3ern din! Og hva så om man vil ha følelsen av luksus i hverdagen?

Ser egentlig ikke poenget med innlegget ditt nettop fordi krangelen og diskusjonen ble avsluttet....

Men takk for at du deler verdensbildet ditt med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...