Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Tja, har lyst på ca 84 forskjellige kjøretøy hele tiden, så det varierer veldig hvilke som er øverst på listen. ;)

Hehe, bra jeg ikke er eneste :lol: Men porsche er høøyt oppe på lista ;D Blitt frelst etter at jeg begynte og jobbe med de :P Synd lærlinglønna ikke rekker til en grei 964 :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som irriterer meg litt i denne tråden :)

For lenge siden. (Sikkert i begynnelsen av august 2010) så var jeg på besøk hos min søster i Skien som bor like ved siden av flyplassen.

Jeg parkerte den gangen selvfølgelig rett utenfor huset til min søster (godt synlig langs hovedveien) min E46 M3..

Så var det en som skrev et innlegg om "at han hadde spottet denne bilen ved flyplassen i skien" (Eller noe lignende) men det var ikke noe bilde som viste. Flere spurte hvilken bil det var men kom aldri noe svar. Jeg satt jo og ventet håpefullt på at det var min bil men han svarte ikke :(

Er ikke hver dag man blir spottet i denne tråden hvis man er fra Bergensområdet :lol:

EDIT: Fant innlegget og var ikke akkurat som jeg skrev men slik var det :)

deilig bil fra flyplassen i skien :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som irriterer meg litt i denne tråden :)

For lenge siden. (Sikkert i begynnelsen av august 2010) så var jeg på besøk hos min søster i Skien som bor like ved siden av flyplassen.

Jeg parkerte den gangen selvfølgelig rett utenfor huset til min søster (godt synlig langs hovedveien) min E46 M3..

Så var det en som skrev et innlegg om "at han hadde spottet denne bilen ved flyplassen i skien" (Eller noe lignende) men det var ikke noe bilde som viste. Flere spurte hvilken bil det var men kom aldri noe svar. Jeg satt jo og ventet håpefullt på at det var min bil men han svarte ikke :(

Er ikke hver dag man blir spottet i denne tråden hvis man er fra Bergensområdet :lol:

Får rope ut neste gang du er nedafor da vettu :) Mye gromt ute i Skien for tiden. I skrivende stund er det en E39 M5 ute og kjører.

EDIT: Fant innlegget og var ikke akkurat som jeg skrev men slik var det :)

deilig bil fra flyplassen i skien :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som irriterer meg litt i denne tråden :)

For lenge siden. (Sikkert i begynnelsen av august 2010) så var jeg på besøk hos min søster i Skien som bor like ved siden av flyplassen.

Jeg parkerte den gangen selvfølgelig rett utenfor huset til min søster (godt synlig langs hovedveien) min E46 M3..

Så var det en som skrev et innlegg om "at han hadde spottet denne bilen ved flyplassen i skien" (Eller noe lignende) men det var ikke noe bilde som viste. Flere spurte hvilken bil det var men kom aldri noe svar. Jeg satt jo og ventet håpefullt på at det var min bil men han svarte ikke :(

Er ikke hver dag man blir spottet i denne tråden hvis man er fra Bergensområdet :lol:

EDIT: Fant innlegget og var ikke akkurat som jeg skrev men slik var det :)

deilig bil fra flyplassen i skien :)

Får rope ut neste gang du er nedafor da vettu :) Mye gromt ute i Skien for tiden. I skrivende stund er det en E39 M5 ute og kjører.

Du er ræva på å quote du Martin :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...