Eksos Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Ramma ruster heftig på alle slike bilder :S Jobba med tectyl tidligere, hver gang det kom inn en bil med ramme gjorde jeg klar sandblåsingshallen.. 2 år gammel Land Cruiser måtte sandblåses.. Og på en 3 år gammel Hummer H2 fikk jeg beskjed om å bare dekke over rusten med tectyl :S Den røde E30 M3'n i Molde var nok sannsynligvis Patricko sin? Han var iallefall ute å lufta idag, var på treff i Ålesund
///FredriK.S Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Spotta en hvit Ford Focus RS før i dag. Bilder kommer etterpå
bmw-E30 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Spotta en hvit Ford Focus RS før i dag. Bilder kommer etterpå Sikker på at den var ekte? Vet det går en hvit med noe rallydekor her i landet. Men det er en replica med 2L.
///FredriK.S Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Spotta en hvit Ford Focus RS før i dag. Bilder kommer etterpå Sikker på at den var ekte? Vet det går en hvit med noe rallydekor her i landet. Men det er en replica med 2L. Vet ikke om den er ekte. Ingen rally dekor. Det var ihvertfall luft inntak på skjermene foran med RS logo, RS logo i grill foran, og bak. Møttestoler med brodert "RS", to svære potter bak
noekult Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Om den er ekte eller ikke hadde du sikkert hørt De har grom lyd fra lavt turtall. Mer rally enn japsepotte.
///FredriK.S Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 pictures. som man også kan se, så er ikke bilen registrert i Norge. Tror det er Sveits eller no? Edit: Den sto parkert
noekult Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Da er den nok ekte. Biler er såpass billige der at en full replica-kovertering på bilen inkludert en 2-liters basisbil hadde kommet på likt beløp som en RS koster uansett...
eeikenes Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Fra sveits den ja Sant det han over sier, er nokk en ekte
Kristian H. Foss Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Spottet en hvit E34 sedan med ACS frontfanger og M5 bakfanger på Lørenskog. Noen her inne?
FredrikE24 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Kjørte nedover E18 ikveld og en svart mercedes c-klasse stasjonsvogn ligger bak, titter fært, da det ble to felt la han seg ved siden av meg og glante verre, han kjørte av til Kolbotn. Noen her?
-Roger- Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Spottet denne en plass i Oslo i går... Syns parkeringen gjorde at det var verdt å ta et bilde
noekult Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Spottet denne en plass i Oslo i går... Syns parkeringen gjorde at det var verdt å ta et bilde http://tapatalk.com/mu/2e432e35-1c67-4071.jpg[/img Det som er interessant med disse er at el-bilene i den størrelsen har lov til å parkere slik på si, i paralellparkerings-lommer. Men Smart-biler og bensindrevne biler, har ikke. (Det jeg har hørt og lest såvidt jeg husker, hvertfall).
-Roger- Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Ååå.. Det visste jeg ikke! Dette er altså bilen for de som ikke takler lukeparkering det da
noekult Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Haha ja, og for dem som bor der det slåss om parkeringsplassene ;p Gratis bom (titusenvis jobber utafor bomringen i Oslo), kjør i kollektivfeltet i rushen, få gratis strøm fra kommunen (er satt opp ladestasjoner rundt om nå), slipp årsavgift (tror jeg, skyt meg hvis jeg tar feil)... Mange goder og VELDIG fornuftig å velge el-bil i Oslo. Har trua på Tesla, selv om jeg skal brenne bensin så lenge bensinstasjonen finnes
wicky124 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Tesla og Fisker er vel el-biler med stil.... hmm...spotta en Z8 istad...sort...strøøøøken...og en eldre dame som kjørte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå