Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Ramma ruster heftig på alle slike bilder :S Jobba med tectyl tidligere, hver gang det kom inn en bil med ramme gjorde jeg klar sandblåsingshallen.. 2 år gammel Land Cruiser måtte sandblåses.. Og på en 3 år gammel Hummer H2 fikk jeg beskjed om å bare dekke over rusten med tectyl :S

Den røde E30 M3'n i Molde var nok sannsynligvis Patricko sin? :) Han var iallefall ute å lufta idag, var på treff i Ålesund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en hvit Ford Focus RS før i dag. Bilder kommer etterpå :P

Sikker på at den var ekte? Vet det går en hvit med noe rallydekor her i landet. Men det er en replica med 2L.

Vet ikke om den er ekte.

Ingen rally dekor.

Det var ihvertfall luft inntak på skjermene foran med RS logo, RS logo i grill foran, og bak. Møttestoler med brodert "RS", to svære potter bak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet denne en plass i Oslo i går... Syns parkeringen gjorde at det var verdt å ta et bilde :)%7Boption%7Dhttp://tapatalk.com/mu/2e432e35-1c67-4071.jpg[/img

Det som er interessant med disse er at el-bilene i den størrelsen har lov til å parkere slik på si, i paralellparkerings-lommer. Men Smart-biler og bensindrevne biler, har ikke.

(Det jeg har hørt og lest såvidt jeg husker, hvertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, og for dem som bor der det slåss om parkeringsplassene ;p Gratis bom (titusenvis jobber utafor bomringen i Oslo), kjør i kollektivfeltet i rushen, få gratis strøm fra kommunen (er satt opp ladestasjoner rundt om nå), slipp årsavgift (tror jeg, skyt meg hvis jeg tar feil)... Mange goder og VELDIG fornuftig å velge el-bil i Oslo. Har trua på Tesla, selv om jeg skal brenne bensin så lenge bensinstasjonen finnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...