Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ramma ruster heftig på alle slike bilder :S Jobba med tectyl tidligere, hver gang det kom inn en bil med ramme gjorde jeg klar sandblåsingshallen.. 2 år gammel Land Cruiser måtte sandblåses.. Og på en 3 år gammel Hummer H2 fikk jeg beskjed om å bare dekke over rusten med tectyl :S

Den røde E30 M3'n i Molde var nok sannsynligvis Patricko sin? :) Han var iallefall ute å lufta idag, var på treff i Ålesund ;)

Skrevet
Spotta en hvit Ford Focus RS før i dag. Bilder kommer etterpå :P

Sikker på at den var ekte? Vet det går en hvit med noe rallydekor her i landet. Men det er en replica med 2L.

Skrevet
Spotta en hvit Ford Focus RS før i dag. Bilder kommer etterpå :P

Sikker på at den var ekte? Vet det går en hvit med noe rallydekor her i landet. Men det er en replica med 2L.

Vet ikke om den er ekte.

Ingen rally dekor.

Det var ihvertfall luft inntak på skjermene foran med RS logo, RS logo i grill foran, og bak. Møttestoler med brodert "RS", to svære potter bak :D

Skrevet

Da er den nok ekte. Biler er såpass billige der at en full replica-kovertering på bilen inkludert en 2-liters basisbil hadde kommet på likt beløp som en RS koster uansett...

Skrevet

Kjørte nedover E18 ikveld og en svart mercedes c-klasse stasjonsvogn ligger bak, titter fært, da det ble to felt la han seg ved siden av meg og glante verre, han kjørte av til Kolbotn. Noen her? :P

Skrevet
Spottet denne en plass i Oslo i går... Syns parkeringen gjorde at det var verdt å ta et bilde :)%7Boption%7Dhttp://tapatalk.com/mu/2e432e35-1c67-4071.jpg[/img

Det som er interessant med disse er at el-bilene i den størrelsen har lov til å parkere slik på si, i paralellparkerings-lommer. Men Smart-biler og bensindrevne biler, har ikke.

(Det jeg har hørt og lest såvidt jeg husker, hvertfall).

Skrevet

Haha ja, og for dem som bor der det slåss om parkeringsplassene ;p Gratis bom (titusenvis jobber utafor bomringen i Oslo), kjør i kollektivfeltet i rushen, få gratis strøm fra kommunen (er satt opp ladestasjoner rundt om nå), slipp årsavgift (tror jeg, skyt meg hvis jeg tar feil)... Mange goder og VELDIG fornuftig å velge el-bil i Oslo. Har trua på Tesla, selv om jeg skal brenne bensin så lenge bensinstasjonen finnes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...