[space] Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Ang slikparkering. ALLE Smart'er parkerer slik, og de er etter min mening for lange. Jeg måtte senest i går stå og vente ved en slik da det kom bil i mot. Har du så liten bil burde du klare å lukeparkere den på vanlig måte. Irriterende!
N.E.W. Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Har selv første gen. Smart Fourtwo og parkerer på tvers innimellom. Bilen er rundt 2.5 meter lang og det er svært sjelden den stikker lengre ut enn de andre bilene som har parkert. Siste gen. Smart Fourtwo derimot ble 20 cm lengre, og den har ikke lov å parkere på tvers da den er for lang. Tipper en Hummer H1 er like bred, inkl. sidespeil, som Smarten min er lang. Smarten spotta på Google Street View Champagnefarvet Z4 Z3 klegg
-Roger- Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Idag jeg spottet ikke mindre enn 3 stk 2cv Har du begynt å skrive "pakkis" og nå?
wicky124 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 hahahahahah "Idag har undertegnede observert ikke mindre enn tre stk kjøretøy av typen Citroèn 2CV".... bedre?
wicky124 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 hahaha sleng dere alle sammen vedder på at jeg skriver bedre enn dere alle til sammen
-Roger- Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Haha, Aldrig! Jeg va en ulv på retskriving/diktatt da jeg gik på barne-skolen
Jordfræsar Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Nei wicky må jo få lov til å skrive dialekt han også!
wicky124 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 ...enn alle dere til sammen? Jeg måtte bare min version var nok mer korrekt i henhold til bokmål.
knut_olestad Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Skal jeg leke voksen og påpeke at dette ikke er tulletråden nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå