wicky124 Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 nei tar nok flyet oppover...og du får spotte meg i en Lexus LS eller nye aurisen cool skilt:p folk som ikke kan parkere på grønland:
espulus Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Spottet en Lamborghini Murcielago LP670-4 SuperVeloce i Åre i påska. Ble dårlige bilder.. Tatt med iPhone. Husker ikke hva eier heter, men det er han kjente skikjøreren.. Petter eller noe? Uansett.. Sinnsykt rå bil! Og for en lyyd ..!
espulus Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Kan jo også tilføye at samme person har en svart Gallardo eller Murcielago med skiboks! Utrolig rått
Sjøbuse Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 denne er jon olsson sin. det er den som er svart matt. når den var svart var det folie på den. den ble også brukt i gumball 3000 jons andre bil
M|Fjeld Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 911 Gt3 som holder til i Asker og Bærum, helvete for en lyd! Greit drag i den også Alfa Romeo Guiletta Strøken Porsche 914!
Jordfræsar Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Kjedelig å kjøre med skiboks på taket hele sommerhalvåret da...
Evenol Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Kjedelig å kjøre med skiboks på taket hele sommerhalvåret da... Jeg hadde lett kjørt en Lambo med skiboks på taket hele sommerhalvåret og vel så det.
espulus Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Hehe, hadd ikke gjort meg noe heller for å si det slik!
Sjøbuse Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 nå ser vi jo at bilen ikke har skiboks for øyeblikket. så han kjører jo tydeligvis ikke med skiboksen hele sommerhalvåret. men hadde ikke hatt noe imot og kjøre sånn bil. hadde den hatt en skiboks så hadde jeg fortsatt likt det møtte en koenigsegg med takboks i helgen også. hadde jeg fått prøve en slik bil hadde jeg drete i om den boksen stod på taket. Koenigsegg-boksen har nemlig blitt testet og godkjent helt opp til 300 km/t - noe som gir den tittelen "verdens raskeste skiboks". også sett bilen står inne hos forhandleren siden lørdag med boksen på taket.
flobben Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Mye billigere i Sverige enn i Norge. Så en corvette for mange år siden med "kalle" i Sverige. Man har lov til å ha det i Norge nå også tror jeg, men her koster det vel en god del. nei du har ikke lov til å ha personlige skilt i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå