Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde også inne en 06 320d inne på jobben, som hadde gått en smule langt...

Til å være en 06-modell har den kjørt relativt langt, men 292K kilometer er isolert sett ikke så langt. Vår 2003 E46 318d Touring har nå kjørt 272K kilometer og har hele veien rundt akkurat fått nye bremseskiver/klosser og støtdempere inkl. alt av gummi. Clutchen og svinghjulet er skiftet og bærearmene foran er nye. Motoren bruker ikke olje og det er ikke ulyder i turboen. Bilen går også som den skal og alt elektrisk/mekanisk virker. Løpende vedlikehold er viktig, men følger man opp når det gjelder service og slitedeler holder moderne biler svært lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktig å vite om bilen din fredrik!!

nesten like viktig som denne kommentaren :)

Du har noen ganger seriøse problemer med å ta et poeng. Dette er et diskusjonsforum der vi primært skriver om BMW. Hva er da problemet med å skrive om egen BMW?... :roll:

Jeg har skrevet om min BMW her inne siden den var kjørt 16000 Km. Nå har den kjørt 272000 Km og dere har fått hele historien på godt og vondt (hvor mange kan vise til en tilsvarende historie?). Det er mulig å ha en bruksbil som har kjørt langt uten at kostnadene eksploderer... i motsetning til hva mange tror. Betingelsen er kontinuerlig og korrekt vedlikehold. Innlegget var ment som en anekdote og et konkret eksempel på at biler som har kjørt langt ikke nødvendigvis representerer problemer. Altså som en tilleggsopplysning til FredriK.S ellers udmerkede innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skrevet om samme vedlikeholdet all over....har du egen tråd om bilen din?synes din bimmers verksted historikk står spredt overalt på forumet...

Det er forsåvidt korrekt at jeg ikke har en egen tråd om BMW´en, men det forhindrer ikke at jeg kan skrive om den andre steder. Jeg er ikke så interessert i senk, felger, stereo og detailing når det gjelder denne bilen, men jeg har fokuset på andre ting som er like viktig for mange. Biløkonomi som ikke primært gjelder drivstofforbruk er et ofte glemt tema og jeg benytter derfor muligheten til å ta dette opp på agendaen der det er mulig.

Husk at selv om du ikke er interessert i bl.a biløkonomi og E30 er det mange andre som er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ann å leve uten å måtte drive provosere hele tiden da.. Det er i grunn bare jævli irriterende å sitte lese..

Jeg er helt enig og jeg forstår heller ikke hvilken glede noen kan ha av å hele tiden provosere for å få oppmerksomhet. Det må være både slitsomt og kjedelig i lengden. Jeg forsøker å oppføre meg mot Wicky som jeg gjør mot alle andre, men dette er åpenbart ikke godt nok for ham. Det går noen dager så er han igang igjen... enten mot meg eller noen andre... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...