spruddel Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Spottet og kjørte etter en E92 335i istad, men fikk ikke tatt bilder fordi det var en bil mellom oss. Plutselig spottet jeg en E38 740d med 20" alpina felger også, godeste Erik i klubben sin, han skulle visst på Torshov han også, så da ble det en hyggelig prat også
Kny Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 I dag spottet jeg en lamborghini gallardo i full fyr på drive inn mcdonalds på alnabru, leste på nett at det var madcon sin firmabil Også på vei hjem fra Lillestrøm spotta jeg en sinnsykt grom X5: Og en 8-serie i Lillestrøm:
wicky124 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Spotta også den lamboen...både før og etter brannen
ZhilleN Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 spotta en svart e30 m3 mellom sørumsand og bjørkelangen i stad, nydelig bil!! Spotta også en e30 mørk mørk grå med kjerring bak rattet, camber låg, og feite hjul
Evenol Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 spotta en svart e30 m3 mellom sørumsand og bjørkelangen i stad, nydelig bil!! Den så jeg gjennom Sørumsand i går også, tror han holder til på Aurskog. Den har gått en del mellom Bjørkelangen-Aurskog etc. om vinteren... Spottet Morty999 i rundkjøringa ved grillen/togstasjonen på Sørumsand i går.
[space] Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Denne altså: Triste greier... Kanskje de hadde spilt "glow" én gang for mye.
[space] Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Ferrari California rett ved Sinsenkrysset i går: Knallgodt mobilkamera...
N.E.W. Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Rød California (repost) Gulf farvet Caterham - UK reg. Citröen SM med knust frontlyktglass - sikkert ikke lett å få tak i nytt. Carrera GT i St.Tropez (repost)
joachim sørlie Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Sports en rimelig strøken E30 rett ved høgskolen i Oslo rundt 8 tiden i kveld.. Den så rimelig strøken ut det lille sekundet jeg så den! Stod parkert med folk inni noen her inne?? var rundt 8 tiden tror jeg..
snowhoe86 Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 spotta en svart e30 m3 mellom sørumsand og bjørkelangen i stad, nydelig bil!!Spotta også en e30 mørk mørk grå med kjerring bak rattet, camber låg, og feite hjul det var nok meg det gitt
jørn_318i Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 i dag spotta jeg en ford GT40 replica på jobben får knipse bilde neste gang den er innom
jørn_318i Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 sykla forbi en mustang idag:D<3 : hey kunde på jobben han der. jeg hadde service på den bilen for ca 2 mnd siden
Morty999 Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 spotta en svart e30 m3 mellom sørumsand og bjørkelangen i stad, nydelig bil!! Den så jeg gjennom Sørumsand i går også, tror han holder til på Aurskog. Den har gått en del mellom Bjørkelangen-Aurskog etc. om vinteren... Spottet Morty999 i rundkjøringa ved grillen/togstasjonen på Sørumsand i går. det kan vell stemme hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå