-Erik- Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Så en kanon parkering på parkeringen til Elkjøp/Biltema istad:) Skal sies at det er 4 tomme "bil med henger-parkering" der jeg står å tar bilde
fish Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Så en kanon parkering på parkeringen til Elkjøp/Biltema istad:) Skal sies at det er 4 tomme "bil med henger-parkering" der jeg står å tar bilde Jeg må si jeg er forbauset over hvor dårlige parkeringsmuligheter og merking det er på Herkules. Stort kjøpesenter med 110 butikker. Der det er mulighet for bil med henger står det som regel bare biler, og for de som har stor varebil evt bobil er det forsåvidt parkering, men da må du være kjent på området for å vite hvor en kan parkere. Servo-olja går varm ved å parkere på Herkules...
fish Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Whaaat? Kom det ikke opp? Jævla dritt telefon...! Slæpp off, har fikset det. Åssen tlf bruker du?
fish Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Bruker du tapatalk? Det funker fint som bare det både på Iphone og Android. Da henter jeg bildet rett fra "fotoalbum" på mobiltlf. Styrer ikke med Photobucket og sånne ting.
-Erik- Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Nei, det bruker jeg ikke Har gått greit uten frem til nå
M-Tech Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Rimelig sikker på at jeg møtte denne i går kveld på E6 ved Grong +/- noen mil! Så utrolig fet ut! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26974848 Lå også bak en blå E46 Coupe i samme området med en eller annen eksos som laget fin lyd. Noen her?
~ES Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 De 2 øverste er fra vikebil (og var til salgs sist jeg sjekka) Den nederste er under vurdering for salg utrolig fin m5 !
Zibiri Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Riv av skiltet, så sitter det et BR-skilt under. Skulle til og si noe slikt selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå