Eksos Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Bare av ren nysjerrighet, hva var jobben på den bilen Fredrik? Ser ut som det var batterilading
///FredriK.S Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 hehe Måtte bytte 1stk coil og tennplugg Laderen er koblet opp da vi måtte ta en korttest, og slette feilmeldinger. Den blåe i bakgrunnen der var pen også, 19" sorte felger med chrome-kant, senket. Var også en 325i manuell med sorte sportskinnseter Er desverre ikke mange slike BMWer lenger. Med bensin rekkesekser og med manuell
bcRichard Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Har så lyst til å begynne som BMW mekaniker.. Jobber på Ford Harstad nå, det inkluderer Dord, Honda, Opel, Ssangyoung. Edit: Glemte suzuki og izusu
Tzunami Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Det er vi to om! Men selv er jeg bare hobbymrkaniker, så jeg stiller nok langt bak i rekka xD
bcRichard Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Har og vært ''hobbymekaniker'' siden jeg var 13-14. Det var da jeg begynte med bilcross
SofaKingFresh Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Fikk inn en flotteflott bil på jobben i dag. Også spottet jeg Martin (SoFakingFresh) i sin søte Ford Fiesta leiebil xD Se her ja Godt jeg polerte og voksa igår, sånn at den så litt shiny ut når dere skulle ha den Funker som normalt igjen nå! Stått ute og vaska den innvendig nå. Den Fiestaen jeg fikk var overraskende god å kjøre, men godt å sette seg i E92n igjen altså
///FredriK.S Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Har så lyst til å begynne som BMW mekaniker.. Jobber på Ford Harstad nå, det inkluderer Dord, Honda, Opel, Ssangyoung.Edit: Glemte suzuki og izusu Har alltid vært ønsket mitt også Vi har både Mini og Ford her også. Men vi har egne Ford mekanikere, men det hender at vi som jobber med BMW/Mini får inn noen Forder i ny og ne. Syntes de bilene er veldig tungvinne med selv de enkleste ting, som f.eks oljefilter plasseringer på enkelte modeller, og micro/pollen filter. Hehe, men det er jo slikt man blir vandt til da Men sån sett så syntes jeg BMW er mye enklere å skru på. en 32.pipe på oljefilter, og 6 skruer for microfilter, som er lett tilgjengelig i motorrommet. -Bra at alt virker! Martin
knut_olestad Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Denne var spesiell, Bugatti replica på engelske skilt
bcRichard Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Har så lyst til å begynne som BMW mekaniker.. Jobber på Ford Harstad nå, det inkluderer Dord, Honda, Opel, Ssangyoung.Edit: Glemte suzuki og izusu Har alltid vært ønsket mitt også Vi har både Mini og Ford her også. Men vi har egne Ford mekanikere, men det hender at vi som jobber med BMW/Mini får inn noen Forder i ny og ne. Syntes de bilene er veldig tungvinne med selv de enkleste ting, som f.eks oljefilter plasseringer på enkelte modeller, og micro/pollen filter. Hehe, men det er jo slikt man blir vandt til da Men sån sett så syntes jeg BMW er mye enklere å skru på. en 32.pipe på oljefilter, og 6 skruer for microfilter, som er lett tilgjengelig i motorrommet. -Bra at alt virker! Martin Har merket det jeg også Man må ut med gasspedalen for å bytte pollenfilter. Og det er sinnsykt trangt! I tillegg så kan man ikke koble fra gasspedalen så den henger å er bare i veien.. Jeg mener suzuki og opel er de verste! Vil spy når jeg får en service på en av de!
S.Hafsmo Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Denne var spesiell, Bugatti replica på engelske skilt http://images.bimmers.no/files/3798op1cn5rcoe9edt2s.jpg http://images.bimmers.no/files/e9gqi3bs89imfztf36xs.jpg Denne så jeg faktisk i forrige uke mener jeg. Hvor er bildene tatt?
Lars89 Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Spotta div E30 M3 med sorte skilt rånende rundt i byen i dag. Rally Grimstad i morgen!
Tzunami Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Denne var spesiell, Bugatti replica på engelske skilt http://images.bimmers.no/files/3798op1cn5rcoe9edt2s.jpg http://images.bimmers.no/files/e9gqi3bs89imfztf36xs.jpg Denne så jeg faktisk i forrige uke mener jeg. Hvor er bildene tatt? Bildene er vel tatt i Åndalsned såvidt jeg ser?
S.Hafsmo Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Ok. Da var den sikkert på tur da jeg så den. Var rett nord for Trondheim mener jeg. Flott bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå