Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

hehe ;)

Måtte bytte 1stk coil og tennplugg :)

Laderen er koblet opp da vi måtte ta en korttest, og slette feilmeldinger.

Den blåe i bakgrunnen der var pen også, 19" sorte felger med chrome-kant, senket.

Var også en 325i manuell med sorte sportskinnseter :P

Er desverre ikke mange slike BMWer lenger. Med bensin rekkesekser og med manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk inn en flotteflott bil på jobben i dag. :D

2409ew7ts2lzuca06pwo.jpg

Også spottet jeg Martin (SoFakingFresh) i sin søte Ford Fiesta leiebil xD

Se her ja :D Godt jeg polerte og voksa igår, sånn at den så litt shiny ut når dere skulle ha den :)

Funker som normalt igjen nå! Stått ute og vaska den innvendig nå.

Den Fiestaen jeg fikk var overraskende god å kjøre, men godt å sette seg i E92n igjen altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å begynne som BMW mekaniker.. Jobber på Ford Harstad nå, det inkluderer Dord, Honda, Opel, Ssangyoung.

Edit: Glemte suzuki og izusu :P

Har alltid vært ønsket mitt også :)

Vi har både Mini og Ford her også.

Men vi har egne Ford mekanikere, men det hender at vi som jobber med BMW/Mini får inn noen Forder i ny og ne.

Syntes de bilene er veldig tungvinne med selv de enkleste ting, som f.eks oljefilter plasseringer på enkelte modeller, og micro/pollen filter. Hehe, men det er jo slikt man blir vandt til da ;)

Men sån sett så syntes jeg BMW er mye enklere å skru på. en 32.pipe på oljefilter, og 6 skruer for microfilter, som er lett tilgjengelig i motorrommet.

-Bra at alt virker! Martin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å begynne som BMW mekaniker.. Jobber på Ford Harstad nå, det inkluderer Dord, Honda, Opel, Ssangyoung.

Edit: Glemte suzuki og izusu :P

Har alltid vært ønsket mitt også :)

Vi har både Mini og Ford her også.

Men vi har egne Ford mekanikere, men det hender at vi som jobber med BMW/Mini får inn noen Forder i ny og ne.

Syntes de bilene er veldig tungvinne med selv de enkleste ting, som f.eks oljefilter plasseringer på enkelte modeller, og micro/pollen filter. Hehe, men det er jo slikt man blir vandt til da ;)

Men sån sett så syntes jeg BMW er mye enklere å skru på. en 32.pipe på oljefilter, og 6 skruer for microfilter, som er lett tilgjengelig i motorrommet.

-Bra at alt virker! Martin ;)

Har merket det jeg også :P Man må ut med gasspedalen for å bytte pollenfilter. Og det er sinnsykt trangt! I tillegg så kan man ikke koble fra gasspedalen så den henger å er bare i veien.. Jeg mener suzuki og opel er de verste! Vil spy når jeg får en service på en av de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...