Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bare av ren nysjerrighet, hva var jobben på den bilen Fredrik? :)

Ser ut som det var batterilading :)

Skrevet

hehe ;)

Måtte bytte 1stk coil og tennplugg :)

Laderen er koblet opp da vi måtte ta en korttest, og slette feilmeldinger.

Den blåe i bakgrunnen der var pen også, 19" sorte felger med chrome-kant, senket.

Var også en 325i manuell med sorte sportskinnseter :P

Er desverre ikke mange slike BMWer lenger. Med bensin rekkesekser og med manuell

Skrevet

Har så lyst til å begynne som BMW mekaniker.. Jobber på Ford Harstad nå, det inkluderer Dord, Honda, Opel, Ssangyoung.

Edit: Glemte suzuki og izusu :P

Skrevet
Fikk inn en flotteflott bil på jobben i dag. :D

2409ew7ts2lzuca06pwo.jpg

Også spottet jeg Martin (SoFakingFresh) i sin søte Ford Fiesta leiebil xD

Se her ja :D Godt jeg polerte og voksa igår, sånn at den så litt shiny ut når dere skulle ha den :)

Funker som normalt igjen nå! Stått ute og vaska den innvendig nå.

Den Fiestaen jeg fikk var overraskende god å kjøre, men godt å sette seg i E92n igjen altså :)

Skrevet
Har så lyst til å begynne som BMW mekaniker.. Jobber på Ford Harstad nå, det inkluderer Dord, Honda, Opel, Ssangyoung.

Har alltid vært ønsket mitt også :)

Vi har både Mini og Ford her også.

Men vi har egne Ford mekanikere, men det hender at vi som jobber med BMW/Mini får inn noen Forder i ny og ne.

Syntes de bilene er veldig tungvinne med selv de enkleste ting, som f.eks oljefilter plasseringer på enkelte modeller, og micro/pollen filter. Hehe, men det er jo slikt man blir vandt til da ;)

Men sån sett så syntes jeg BMW er mye enklere å skru på. en 32.pipe på oljefilter, og 6 skruer for microfilter, som er lett tilgjengelig i motorrommet.

-Bra at alt virker! Martin ;)

Skrevet

Har alltid vært ønsket mitt også :)

Vi har både Mini og Ford her også.

Men vi har egne Ford mekanikere, men det hender at vi som jobber med BMW/Mini får inn noen Forder i ny og ne.

Syntes de bilene er veldig tungvinne med selv de enkleste ting, som f.eks oljefilter plasseringer på enkelte modeller, og micro/pollen filter. Hehe, men det er jo slikt man blir vandt til da ;)

Men sån sett så syntes jeg BMW er mye enklere å skru på. en 32.pipe på oljefilter, og 6 skruer for microfilter, som er lett tilgjengelig i motorrommet.

-Bra at alt virker! Martin ;)

Har merket det jeg også :P Man må ut med gasspedalen for å bytte pollenfilter. Og det er sinnsykt trangt! I tillegg så kan man ikke koble fra gasspedalen så den henger å er bare i veien.. Jeg mener suzuki og opel er de verste! Vil spy når jeg får en service på en av de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...