Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spottet en danskregistrert Ford GT her i Århus idag. Satan så grom... lav (112,5 cm) og bred som en padde (195,3 cm). E92 M3 er til sammenligning høy som en buss... 142,4 cm.

V8 motoren på 5409 cm3 yter 550 HK ved 6500 rpm og 678 Nm ved 4500 rpm. 0-100 Km/t går løs på 3,8 sekunder og topphastigheten er i området rundt 330 Km/t. Totalt 4038 stk. ble produsert. Helt klart en av mine drømmebiler... :)

ford%20gt%2005_1.jpg

:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok igjen denne på E6, inn mot oslo. Ba brodern som satt på om å ta bilde og gi han tommel opp :D Da bare smilte han å stakk som en kule på innsiden av en lastebil :P

Likte den bilen! meget lav og stiv med bbs rs og var strøken :D

solu3hjh7iwbei9xxiqi.jpg

Spotta denne på statoil ved siden av sharif's, ikke så langt fra skjedsmokorset. Sharif selv som kjørte ;)

5h32sxgytm73au121shq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dodge Challenger med Challenger henger :)

nnrpuhxfms57xxj24yii.jpg

Og så traff jeg en hyggelig gjeng fra Granadaklubben som hadde vært på treff i Gol:

imkynxeoxe08sqyhla9m.jpg

vvylykmgy0lowbs766lm.jpg

e59ly89zwlggnmkeh82o.jpg

Har ett bilde til av den siste Granadan samt ett av en Niva type sliten, men får ikke sendt dem over av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh... jeg har hyggelige minner med Ford Granada. Svigerfar har alltid vært Ford mann og han hadde da jeg møtte min bedre halvdel i 1985 en Granada Mark II med den klassiske V6 motoren på 2293 cm3. Vi fikk låne Forden så mye vi ville og det var nok den som gjorde at jeg for alvor fikk øynene opp for hvor fint Danmark kan være... :)

Jeg har også en svoger som er Ford mann (selvfølgelig... hva ellers?). Han hadde i mange år en Ford Sierra med den samme V6 motoren. Hvis jeg ikke husker helt feil rundet han 800000 Km før motoren sa takk for seg og bilen var mer kjeks enn bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...