tonyku Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Denne "M5"en er nok en av de som er avslørt tidligere da den verken har M5 speil, M5 bakluke innsats og fremstår som skyhøy i forhold til original M5.. Står den der imorra så skal jeg ta flere bilder. Satt i lastebilen og hadde ikke så lyst å stoppe
Tzunami Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Spotta nettopp en f01 taxi på Carl berners plass, er ikke vanlig syn akkurat:p
Wacman Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Satt nesten kaffen i halsen igår morges på vei til jobb, da jeg havnet bak en rød,norskregistrert Ford GT fra holmen til billingstad! FOR en bil! Drømmebilen min, det! Tok noen bilder av den med tlf,skal laste opp etterpå.
wicky124 Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Spotta nettopp en f01 taxi på Carl berners plass, er ikke vanlig syn akkurat:p romerike eller asker og bærum taxi?
wicky124 Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 oki... ikke lagt merke til den..må undersøke hvem som har fått seg en slik en...
wicky124 Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Var en bleiking som kjørte, eldre type da bryr jeg meg ikke...
espulus Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Spottet en sølvgrå De Tomaso Pantera for noen dager siden! Sinnsykt lav, med enorme dekk og en heftig lyd. Tok noen bilder med iPhone, som jeg skal laste opp når jeg finner ledningen^^
-Roger- Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Var en bleiking som kjørte, eldre type Finnes det nordmenn som kjører taxi i Oslo?
noekult Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Var en bleiking som kjørte, eldre type Finnes det nordmenn som kjører taxi i Oslo? Det er som å se blondiner på Grønland. Det hender, men er alltid en mikroskopisk event! Så denne i går (Tøyen, retning Galgeberg) i Oslo... Ser helt voldsom rå ut IRL, hvertfall i svart.
SofaKingFresh Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Pottene på venstre siden så fryktelie skeve ut i forhold til høyre? Eller er det bildet som bedrar?
noekult Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Zoomer på originalfila og ser at de innerste eksosrørene heller litt nedover på begge sidene At de to ytterste står litt høyere enn de innerste rørene. Men de er like på begge siden, altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå