Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen bilder:

Dette er min autofile 2,5 åring som jeg nesten ikke fikk ut av firmaTransiten igjen etter dette :)

9flqker7umnfmzb1swgy.jpg

Morsomt skilt,desverre litt dårlig bilde - står J90 SEX :)

wlt2qfucs0ge1sduonis.jpg

Grusom van,den var enda verre foran,men sjåføren så at jeg lo og tok bilder,så jeg droppa å stille meg foran bilen og knipse ivei ;)

nqsifiy8377b5k8rix21.jpg

ro3zj7xipx8k6qzj53ix.jpg

91m5ck22y02n5jp65ck7.jpg

vxecaoneo8wmb3kmxs3s.jpg

Så var det kronjuvelen,denne havnet foran meg i køen på vei til jobb. Ereksjonen var nesten i veien for rattet,så fet er denne bilen :D Lyden var ikke vond heller! Slapp INGEN imellom meg og den før han svingte av. Drømmebil!

ay29pzzxqc9lauku0du9.jpg

Sexy rumpe;

3qi5yy82ag8l6xlx274k.jpg

xkfw2qs0zsm819yy3nq3.jpg

0gzz9ll1nofezxcgtkcl.jpg

Skrevet
Sports en knallblå e36 m3 på espa nå nettopp, husker ikke hvem den er sin, men har sett den flere ganger er på bimmers;)

Det er nok matss sin her inne. :)

Skrevet

Regnet med at e60'n var i gjengen også ja:p satt på i a3'n ja, måtte ha oss boller mens vi var på vei til Hamar for å kjøpe felger:p

Skrevet

20" OZ opera (merce replika)

Spotta nettopp den oransje e30'n som var på gatebil med grønne og gule felger, på henger bak en hvit transporter nordover forbi Gardermoen

Skrevet

Kan sikkert legge ut et bilde iløpet av dagen eller noe på tråden min, er ganske syk forandring fra 17" som står langt innenfor skjermene, og til 20" som stikker såvidt utafor! :P

Skrevet

Så akkurat 2 stk på en slik en, mot kjøreretningen i rundkjøringa nedenfor jobben:

28927.jpg

:)

En satt og en sto på den ene siden og holdt seg fast. Vinglet bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...