-Erik- Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Så denne i går Ikke helt på jordet annet en bak lyktene
bmwnissen99 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 ":1rwqghb3]Spotter stadig flere Nissan Juke. Og jeg som trodde blinde ikke kunne kjøre bil... kommer snart i R utgave også
haakon85 Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Var på jobb i natt og kom over noe litt utenom det vanlige. Beklager den bedritne bildekvaliteten. iPhone takler ikke mørke. Når jeg først så den tenkte jeg at det bare var nok en 996, helt til jeg så luftinntakene OPPÅ hjulbuene bak. Felgene er jo også et bra hint. Oh yes! En RUF R-turbo! Må jo nevne at dette ikke var så altfor langt unna der Autotuning holder til. Sikkert noen som har vært og hentet seg nytt leketøy.
joachim sørlie Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 spotta litt av hvert rundt om kring, litt på E6 og litt i oslo.. denne var bra altfor fin!! ¨fikk desverre ikke bilde av den forfra.. gammel fiat er det vell, abart! go gammal 2 takter i denna
joachim sørlie Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 hørtes hvertfall sånn ut, kanskje det var abart motoren som lurte meg?
Wacman Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Spotta på sykehuset i Tromsø Haifinna på taket står feil vei og de lyktene og den eksosen viser tydelig at E90 snart er i samme gate som E36 mtp smakløs,brutalt jæklig styling. - bare vent og se.
Wacman Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 ...at den sto på sykehuset er kanskje en indikasjon på at det ikke står helt bra til med eieren?
bmw-E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 ...at den sto på sykehuset er kanskje en indikasjon på at det ikke står helt bra til med eieren? Hahaha ser ikke værre ut!!
Peak Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Kan ikke si jeg syntes den så, såå jævlig ut jeg as? Med "csl" luka fikk plutselig e90´n en helt annen fasong på rumpa
Fredrik 90 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Haifinna på taket står feil vei og de lyktene og den eksosen viser tydelig at E90 snart er i samme gate som E36 mtp smakløs,brutalt jæklig styling. - bare vent og se. Huff og huff! Jeg liker ikke denna utviklingen jeg altså! Og denne akuelle bilen er en av de mer opphora E90ene jeg har sett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå