Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

E90 var vel ikke stort annerledes enn senk og felger? Hadde ett forum medlem gjort samme modifikasjonene hadde vel folk lovpriset senkinga og de kuuule mørke baklyktene.. Eneste fail var vel gps-haifinna på taket...

viewtopic.php?f=41&t=169514

Spot on! :)

Litt bedre bilder der ja. Flaks at det er justerbart senkesett da, for da går det jo an å få den til å se ok ut igjen. Da er det bare lyktene og haifinna og øyelokkene igjen så ser den vel bra ut. Interiøret var nice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger synes jeg disse kan være litt tøffe:

IMAG0348.jpg

944 Cab. Ikke verdens best velholdte bil denne her, og må si jeg liker coupeen bedre. Likevel litt krydder i nabolaget.

IMAG0350.jpg

Edit: Nå passerte det akkurat en strøken rød NSX med svart tak her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker?

Har hatt en rett utenfor leiligheten det siste halve året. Sort panser tak osv og orange dører osv, kansje den du har sett i Fredrikstad? Samme farge kombo som bilen på bildet men mye sprekere faktisk, selvom den er relativt stygg :)

Hvite baklykter på e36 er noe av det styggeste jeg ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker?

Har hatt en rett utenfor leiligheten det siste halve året. Sort panser tak osv og orange dører osv, kansje den du har sett i Fredrikstad? Samme farge kombo som bilen på bildet men mye sprekere faktisk, selvom den er relativt stygg :)

Hvite baklykter på e36 er noe av det styggeste jeg ser.

Vel, bildene tok jeg i dag selv på vei igjennom parkeringshuset, står parkert der med 530'en selv(på god avstand) :P Så..

Lurer på hvor lang tid det tar før noen Liverpool-fans knabber den og kjører den i Oslofjorden. ;)

Ja nei, jeg har nå ingen planer om å stoppe dem... :lol:

...og jeg skiter hundre-null i fotball for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...