Jordfræsar Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Tror jeg skal gjøre akkurat slik på min. Jævla fett lizzm.
tonyku Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Nei, den er baklengs Erik +1 Var lav bak ihvertfall Må vell stikke innom sykehuset på fredag og, skal se om jeg får knipsa noen bilder av the front end.
awt Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 E90 var vel ikke stort annerledes enn senk og felger? Hadde ett forum medlem gjort samme modifikasjonene hadde vel folk lovpriset senkinga og de kuuule mørke baklyktene.. Eneste fail var vel gps-haifinna på taket... viewtopic.php?f=41&t=169514 Spot on!
haakon85 Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Her snakker vi ordentlig grombil! Er det muligens den hvite som var avertert på finn.no for en tid tilbake? Så forresten en svart 996 turbo i Moss i går. Fikk ikke tatt bilde da siden den bare passerte forbi i motsatt kjøreretning.
[space] Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 E90 var vel ikke stort annerledes enn senk og felger? Hadde ett forum medlem gjort samme modifikasjonene hadde vel folk lovpriset senkinga og de kuuule mørke baklyktene.. Eneste fail var vel gps-haifinna på taket... viewtopic.php?f=41&t=169514 Spot on! Litt bedre bilder der ja. Flaks at det er justerbart senkesett da, for da går det jo an å få den til å se ok ut igjen. Da er det bare lyktene og haifinna og øyelokkene igjen så ser den vel bra ut. Interiøret var nice
[space] Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Noen ganger synes jeg disse kan være litt tøffe: 944 Cab. Ikke verdens best velholdte bil denne her, og må si jeg liker coupeen bedre. Likevel litt krydder i nabolaget. Edit: Nå passerte det akkurat en strøken rød NSX med svart tak her
Snusfenrik Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Smak og styling er som alt annet, relativt. Man U edition E36 Og kronen på verket!
Snusfenrik Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 synes jeg har sett den der i oslo også... Huff ja, den er jo mobil så... Spottet den i Fredrikstad i dag forresten.
goty Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Sikker? Har hatt en rett utenfor leiligheten det siste halve året. Sort panser tak osv og orange dører osv, kansje den du har sett i Fredrikstad? Samme farge kombo som bilen på bildet men mye sprekere faktisk, selvom den er relativt stygg Hvite baklykter på e36 er noe av det styggeste jeg ser.
haakon85 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Lurer på hvor lang tid det tar før noen Liverpool-fans knabber den og kjører den i Oslofjorden.
Snusfenrik Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Sikker?Har hatt en rett utenfor leiligheten det siste halve året. Sort panser tak osv og orange dører osv, kansje den du har sett i Fredrikstad? Samme farge kombo som bilen på bildet men mye sprekere faktisk, selvom den er relativt stygg Hvite baklykter på e36 er noe av det styggeste jeg ser. Vel, bildene tok jeg i dag selv på vei igjennom parkeringshuset, står parkert der med 530'en selv(på god avstand) Så.. Lurer på hvor lang tid det tar før noen Liverpool-fans knabber den og kjører den i Oslofjorden. Ja nei, jeg har nå ingen planer om å stoppe dem... ...og jeg skiter hundre-null i fotball for å si det sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå