Sandersen Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 jeg så en splitter ny m3 i dag på prøveskilt i porsgrunn, svart.. fyttifeite og råååå helt sjuuuuk gromlyd på den.. lurer på om han hadde noe turbosnæks på den jeg, kunne hørtes slik ut.. sjuk var den ivertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Ja, stemmer det... Nå kom jeg på noe... Så en vannvittig fet E36 M3 i Elverum i sta. Med Dekra klistremerker, og litt sånn anna smådekaltrimming overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 jeg så en splitter ny m3 i dag på prøveskilt i porsgrunn, svart.. fyttifeite og råååå helt sjuuuuk gromlyd på den.. lurer på om han hadde noe turbosnæks på den jeg, kunne hørtes slik ut.. sjuk var den ivertfall! Kan ha vært SSP sin med V10? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 har du bilde av den da? gikk på røde metalskilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Helt vanlig E92 M3 utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Absolutt det feteste klesplagget jeg har! Og for sikkerhetsskyld er det IKKE en replica. This is the real shit, som min far vandra rundt i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Ja, stemmer det... Nå kom jeg på noe... Så en vannvittig fet E36 M3 i Elverum i sta. Med Dekra klistremerker, og litt sånn anna smådekaltrimming overalt! Kan det vere denne kanskje? Om jeg ikke tar helt feil var det vell Knut Olestad som heiv på dekalene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Det var den ja! Grisefeit! Håper den har kommet til Elverum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Var eieren som monterte, jeg laga dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Er den røde delen folie, knut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Det var den ja! Grisefeit! Håper den har kommet til Elverum! Den var nok der i forbindelse med trim-4-eldre-treffet vil jeg tro. Kjørte iallefall på Våler i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Så en mørkeblå M6 på E6 sør for Alta på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Er den røde delen folie, knut? Det røde er lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Spotta en mørkeblå E30 M3 i Hamar i dag. AC Schnitzer felger mener jeg den hadde. Carbonflipp med "M-Power" skrift (eller noe i den duren) på spoileren. Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Så en slik en da jeg dro fra jobb i går og samme bilen da jeg kom i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå