Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg var på lang-weekend i Alpene i Østerrike. Nærmere bestemt: ``Schladming``. Tok fly fra Norge til Munchen, så videre i 2,5 timer i buss. 1,5 timer av dem var tyskland, siste timen var da innenfor østeriske landegrenser. På denne 4 dagers turen så jeg mange porscher, s klasser, 7 serier osv. Så også en Maserati Grant Tourismo Cabriolet, en av de fineste cabbene!!! :D

Her er det jeg klarte å ta bilde av:

5avvkpm23xbh7qr7dvfx.jpg

x8exle8m6lrbgi29e1z5.jpg

xi6od1g3qmqwsw556y7h.jpg

93dt473iu2vas3i67wzf.jpg

eu1j58wzzfhgfb52zrtx.jpg

d5mogshf0sgpr259q637.jpg

d5mogshf0sgpr259q637.jpg

9ja02lmo9ux8iwyvs4ou.jpg

5m3dhu3mfiz8b3viqm27.jpg

xidyldpn31rdevzp8k8x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der er ganske tøffe egentlig...Samme med Cadillac sts...

Må si meg enig der, de Capricene er blandt de siste ekte full size sedaner fra USA. Og i "Police edition" så hadde den en 5,7 liter fra Corvette som lett hadde kjørt i fra selv en godt motorisert F10 8)

Siden vi er inne på Amcars så fikk jeg dette triste synet av en Mustang Shelby GT 500 som har fått seg en på trynet. Men den sto på Olsen Bil så den kommer nok garantert på veien igjen, de er jo kjent for å få biler på veien igjen etter selv de voldsomste smeller. De fikk jo satt i sammen igjen Lamboen som han Madcom niggern "satt fyr" på :roll:

5fo2d3aez570oqsv2xxk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den lamboen til madcon er det en kompis av meg som har kjøpt som delebil til sin egen skadde lambo...

Nei! Olsen bil har kjøpt den sorte halveis utbrente Lamborghini Gallardoen! Det sto i lokalavisa med bilde av bilen som blir levert Olsen bil og jeg har sett den inne i hallen der selv med egene øyne :) Bilen tilhørte forøvrig en lokal og kjent finansmann som gikk grundig på ræva her for ett års tid siden, Autoforum skulle selge bilen i kommisjon da den tok fyr med kjendis-norges største naut bak rattet....uten lappen :roll:

Se her:

http://www.agderposten.no/article/20110 ... /110909928

Edit:

Stemmer det Lars89, var delebil de skulle bruke den til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...