Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

De der er ganske tøffe egentlig...Samme med Cadillac sts...

Må si meg enig der, de Capricene er blandt de siste ekte full size sedaner fra USA. Og i "Police edition" så hadde den en 5,7 liter fra Corvette som lett hadde kjørt i fra selv en godt motorisert F10 8)

Det der var ikke noe Caprice, det var en Impala SS, og den har Corvette LT1 350 originalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@knut_olestad

Helt korrekt!!!

Var med madammen på ultralyd og så den krabatten bak bimmer´n min :)

Liker luftfiltra stående ut av pansret. Nice nice ;)

IMAG0033.jpg

Og menst geniale måten å feste biletten på!!! Men skulle hatt de i carbon for å spare vekt!

IMAG0034.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var ikke noe Caprice, det var en Impala SS, og den har Corvette LT1 350 originalt :)

Stemmer selvsagt, var en kombinasjon av dårlige bilder og litt surrete hukommelse ute å gikk her :oops: Blander Caprice med Impala på akkurat de modellene der, og for å gjøre det ennå vanskligere så kom Buick Roadmaster og Oldsmobile Custom Cruiser også basert på Capricen :)

Capricen sammen med Ford Taurus ble faktisk solgt i ett betydelig antall her i Norge på begynnelsen av 90 tallet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1o59r6tx]Kjørte 4 biler etter Noekult på vei ned mot Carl Berner nå. Ren bil og vinduet nede. Just Cruisin' :) (Tror det var han)

Det var nok meg ja, på vei til Postbanken! :) Haha, i dag MÅTTE vinduet ned, bilen stod ute i sola i hele dag, måtte lufte :D Må si jeg savnet den varmen bilene har om sommeren... Ikke minst lukta av gammel bil: fikk meg til å glise... :)

Skal vaske litt innvendig nå snart, samt bytte til sommerfelger. Du kan godt få prøve bilen hvis du har lyst :)

Fredrik 90:

Denne? I såfall vet jeg hvem det er sin...

w4aoedeeaow8akmk94rb.jpg

nq7324l5mvwcsp5yfsq9.jpg

i7k5hp4u4o3ksgr27pm8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Kanskje det ikke er han likevel. Han som eier denne gule bilen har en 599 GTO og en E63 stasjonsvogn, han har aldri nevnt noe om en TT RS eller en Suburban.

Bor han her i distriktet? er to stykk til her som har Ferrari dilla og som har flere nyere Ferrari i garasjen. Han ene er Fredrik Østereng som hadde den FXXen for noen år siden, han har også hatt mye BMW bla E92 M3 :)

Edit:

Legen jeg snakket om har en gul F430, fant ut av det nå. Fattern går til han :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...