Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, ja. Risiko å la den stå ute, men eier lovte meg at bilen skulle få lagringsplass inne. Hvis noen prøver å stjele noe fra den bilen, skal jeg personlig sørge for..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dessverre ikke tatt noen bilder, men på vei hjem til Bergen fra Oslo via Kongsberg og Geilo forrige søndag møtte vi tydeligvis på et eller annet Rally-arangement. Har ihvertfall aldri før på så kort tid sett så mange spesielle biler i tur og orden langs veien, både gamle og nye. Deriblant ca. 5 Porsche 356, 911 Targa fra 60-tallet (?), Aston Martin DB5, en haug av britiske roadstere fra 60- og 70-tallet, flere klassiske og nye Mercedeser, noen Bentley, en temmelig ordinær BMW E28(!), en ny 6-serie, noen Z4 og mye annet morsomt!

Gjett om jeg koste meg på den kjøreturen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg høgde en sånn for litt siden :P

Den var lik, bare med avsagd frontleppe og andre felger.

Hva er det? 528i? 535i?

Den så faktisk ut til å være i veldig fin stand da... Og felgene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en parkeringsplass i Langhus-/Vevelstad-området (et stykke utenfor Ski) stod det før en lignende e28 forlatt på en parkeringsplass. Dessverre så ble det stadig mindre av den igjen, ettersom stadig flere så ut til å skjønne at den var forlatt. Alt fra panser til lykter forsvant, og nå tror jeg hele bilen er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt noen bilder av diverse feite biler i ferien nå. Kjørt litt nedover i Tyskland, Italia og Kroatia. Tok bilde av en nydelig ny BMW Z4 3,0 sDrive. Og bak kom det en MB SL 55 AMG, dette var inne på en bensinstasjon :) Blitt noen ferrarier, porscher, BMW og slikt også. Men det beste minnet var da jeg stod og siklet på en E46 M3. Gikk rundt og så på den, plutselig kom eieren ut og lurte på om jeg ville kjøpe den da.. Bilen var tyskregistrert, men eieren var halvt kroatisk og tysk, så da er det naturlig å ha tyske skilt.. Ble stående å prate med han i sikkert 15 minutter og han åpnet og viste litt forskjellig. Nydelig bil og fantastisk ålreit eier.. Han skulle selge for ca. 30.000 euro!! Får ikke mye E46 M3 som har gått 73000 for under 300.000 i Norge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en Dakargul e46 sedan på nesbru forrige uke.. den var helt org, ikke m-pakke eller noe. det er heller ikke verdagskost. sett ofte en e39 sedan i dakargul v helsfyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...