Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

porsche er like vanlig som en golf for tiden...

Nærmeste nabo har en gul 996 gt3 stående på gårdsplassen, snasen bil :)

F430, SLS, 911 osv er fortsatt gromt å spotte og langt fra så vanlig som alle skal ha det til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

porsche er like vanlig som en golf for tiden...

Nærmeste nabo har en gul 996 gt3 stående på gårdsplassen, snasen bil :)

F430, SLS, 911 osv er fortsatt gromt å spotte og langt fra så vanlig som alle skal ha det til..

+1

Stor forskjell på 911 for kjennere. 996 Carrera er et stort gjesp, men jeg blir helt fra meg om jeg ser en luftkjølt Turbo eller en GT 911.

Å spotte en Ferrari er for meg alltid en event. Det er vanvittige flotte biler når de beveger seg, versus bilder og video. Blir litt klamm hver gang jeg en rød F430, selv etter tusenvis av bilder og video (den er en av mine drømmebiler, i hvitt eller Tour De France blå). Tilstedeværelsen, eller "Presense" som det heter på engelsk, er helt rått i forhold til vanlige gatebiler, selv AMG/RS///M-modellene og uansett type 911. De ser så mye lavere og bredere ut på veien.

SLS er også gromt, Gallardo er litt "Åh, Gallardo" og ferdig med det - men det er mest fordi jeg bare hatt sett de tidligste, billigste modellene på veien i Norge over 8 år...

De som faktisk er kjedelig å spotte av superbilene er Audi R8 og V8 Vantage. De gjør ingenting for meg.

Apropos denne tråden; i dag så jeg en sølv Corvette Z06 parkert på øvre Grünerløkka. Ikke en direkte drømmebil, men kul spottings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plz da wicky!! gi faen i denna helvettes oslo city drittbyen, når folk spotter en spesiell bil, trenger du ikke akkurat og kverulere, "åå, den har jeg sett 1000ganger før, åå den der er så kjedelig, åå ser 300 hver dag" drit nå i det, spotter man noe rått, så spotter man noe rått, sånn er det bare!

Går forresten en f430 cab som nesten er naboen, fytti helsike for en lyd!! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må bli flinkere til å legge ut bilder av sine spottings i denne tråden, er ikke interessant uten bilder.

Spotta denne Linconen i byen her med Wasington skilter

dn8ysyukrfaloz0w31h5.jpg

Nydelige Camaro SS fra sent sekstitall (mulig en 67 eller 68 modell)

2k181j5fvlgwfxga6w73.jpg

vojt56afu195hndc9bih.jpg

Litt dårlig bilde men jeg kjørte bak denne sykt strøkene SLen, eneste jeg vet om bilen er at det er gammel mann som eier den OG at den ble solgt ny av Mercedesforhandleren i byen her :D

gzlcp2lh10conj7fyi8n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plz da wicky!! gi faen i denna helvettes oslo city drittbyen, når folk spotter en spesiell bil, trenger du ikke akkurat og kverulere, "åå, den har jeg sett 1000ganger før, åå den der er så kjedelig, åå ser 300 hver dag" drit nå i det, spotter man noe rått, så spotter man noe rått, sånn er det bare!

Går forresten en f430 cab som nesten er naboen, fytti helsike for en lyd!! :shock:

kjører ikke du e36?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...