Fredrik Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Jøss... når jeg ser fronten på den ser jeg at det er en "Airflow". Dette er den første større kommersielle bilmodellen der redusert luftmotstand var et viktig poeng allerede under designet av bilen. Den ble imidlertid en kommersiell fiasko og produksjonen stoppet allerede etter 4 år (1934-37). I ettertid har imidlertid "Airflow" blitt betraktet som et glimrende eksempel på Art Deco design.
spruddel Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Tom K: Var ikke du som henta bilen til en kompis ved Skjeberg i fjor sommer da? Eller han som henta den hadde visst en E39 som han skulle ha S50B30 med turbo i, ikke hørt noe mer om det prosjektet Men kanskje du vet hvem han er?
Tom K Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Det var nok ikke meg men en som heter Vegard, han har en E39 som han har holdt på med i 5 år snart, og den blir nok ikke ferdig på noen år heller hehe, han jobber ikke hos oss mer, han jobber hos Viking han nå
spruddel Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Åja, hehe, Halden er ikke så stort så tenkte du visste hvem det var kanskje Han møtte hvertfall mange blide ungdom selv om klutsjen på Skoda'n var gåen
RS-Heggem Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Møtte en hel drøss med utenlandske Mg-B er over Saltfjellet. Lukta brent i lang tid etterpå.
Markus E30 Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Møtte på en rød MB sls amg, den nyeste, når jeg var ute å løp rå bil
Markus E30 Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Stemmer så den kjøre gjennom heggelia. Tyske skilt tror jeg
NBCustom Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Spotta en BMW motor (v8?) på en liten henger stående ved sandvika på ei lomme med varseltrekant på formiddagen i dag... Noen her?
Michaelw Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Spotta en BMW motor (v8?) på en liten henger stående ved sandvika på ei lomme med varseltrekant på formiddagen i dag...Noen her? *Asker heter det der den står V8 ja )) synd jeg ikke har hengerfeste, skulle bytta den ut med en M30 risikosport og la den motoren stå der med kasse så lenge!
tonyku Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Møtte en hel drøss med utenlandske Mg-B er over Saltfjellet. Lukta brent i lang tid etterpå. Møtte dem på kvaløya og.Morsomme biler. Dem var tysk eller russisk. De fleste hadde norskeflgget nede på støtfangeren. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
NBCustom Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Spotta en BMW motor (v8?) på en liten henger stående ved sandvika på ei lomme med varseltrekant på formiddagen i dag...Noen her? *Asker heter det der den står V8 ja )) synd jeg ikke har hengerfeste, skulle bytta den ut med en M30 risikosport og la den motoren stå der med kasse så lenge! Ja Spott noe enda råere etterpå i Ski sentrum. Nemlig en dame i 70-80-åra i en MINT condition dønn original rød e24!!!!!
Glenn-Andre Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Prøvde meg mot en blå E39 m5 i rosenkrantzgata på Åssiden (Drammen) sånn i rundt klokka 20.00 i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå