Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Jøss... når jeg ser fronten på den ser jeg at det er en "Airflow". Dette er den første større kommersielle bilmodellen der redusert luftmotstand var et viktig poeng allerede under designet av bilen. Den ble imidlertid en kommersiell fiasko og produksjonen stoppet allerede etter 4 år (1934-37). I ettertid har imidlertid "Airflow" blitt betraktet som et glimrende eksempel på Art Deco design.

yvl0kf9ikbl3y3dui8if.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok ikke meg men en som heter Vegard, han har en E39 som han har holdt på med i 5 år snart, og den blir nok ikke ferdig på noen år heller hehe, han jobber ikke hos oss mer, han jobber hos Viking han nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en BMW motor (v8?) på en liten henger stående ved sandvika på ei lomme med varseltrekant på formiddagen i dag...

Noen her?

*Asker heter det der den står :P V8 ja :))) synd jeg ikke har hengerfeste, skulle bytta den ut med en M30 :P risikosport og la den motoren stå der med kasse så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en hel drøss med utenlandske Mg-B er over Saltfjellet. Lukta brent i lang tid etterpå. :)

Møtte dem på kvaløya og.Morsomme biler. Dem var tysk eller russisk. De fleste hadde norskeflgget nede på støtfangeren.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en BMW motor (v8?) på en liten henger stående ved sandvika på ei lomme med varseltrekant på formiddagen i dag...

Noen her?

*Asker heter det der den står :P V8 ja :))) synd jeg ikke har hengerfeste, skulle bytta den ut med en M30 :P risikosport og la den motoren stå der med kasse så lenge!

Ja :P

Spott noe enda råere etterpå i Ski sentrum. Nemlig en dame i 70-80-åra i en MINT condition dønn original rød e24!!!!! =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...