Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Ser vi en 520ia på finn.no snart? :)

Nei den selger jeg ikke med det første, er god bilen min det :D

Evt E90?

[ Bilde ]

Ja sånne E90 går det jo mange av :roll:

Fredrik90: Jeg siterer "Hva er det med deg...? Tåler du ikke kritikk så bør du holde deg vekk fra å skrive på offentlige forum."

Skrevet av deg i "1M på finn" tråden.

Så nå sier du deg imot. Jeg kom med min mening. Og at jeg snart blir far har vel ingenting å si? Om du ikke mener jeg er moden, så er vel det noe du står for, og jeg driter langt i.

"Krangelen" avsluttet fra min side. Ville bare poengtere hvor dumt utsagnet ditt var.

Så nå skal alle selge bilene sine, fordi noen har dårlig smak :D

EDIT: RS-heggem: <3 Bro-love-through-internet-for-finding-that-picture. :)

Men jeg kalte ikke trådstarter for letterlig, der ligger forskjellen! Jeg sa at jeg mente tråden var unødvendig og der starta problemet for trådstarter. Synes forøvrig enkelte her bør holde seg for gode til fjortis holdningene sine :roll:

Men det er greit, du har fått fram ditt poeng og det tar jeg til etteretning. Hadde du bare lagt det frem på en litt mer gjennomtenkt måte så hadde vi sluppet dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen å høy den var..

Den er faktisk veldig lav. At det er litt luft mellom dekk og hjulbue er en annen sak, men det er bedre enn slik mange kjører rundt.. "det subber bare enkelte steder altså"... jada.. :twisted:

Så høy ut.på bildet hvertfall :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg en råflott blå e91 på lepsøy uttafor Bergen i går. (mandag 6.) Mørke felger, senka og wheelstuds såg det ut som bl.a. Er sikker på jeg har sett den her inne før. Noen som har bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...