Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spotta en sånn i mørkbrun-ish farge på Statoil ved Sjøgata i Ålesund. Er usikker om det faktisk var en ekte alpina siden jeg bare kjørte forbi, men den hadde ihvertfall alpina stripene.

Alpina-B10_4_6_(E34)_mp233_pic_59315.jpg

Skrevet

Såg denne på Gatebil rudskogen treffet i juli. Støtte på den inne på området flere ganger, mest random på parkeringsplassen i Sverige samme dag og enda mer random låg eg bak den på vei heim fra treffet på søndagen!

Noken har mer info om den? Tråd og eiger her inne? Kunne godt tenkt meg å sitt mer! :D

8ormmyrc0tfe7d9jepxp.jpg

Skrevet

Ganske sikker på at det var denne som lå på finn.no for en liten tid tilbake. Original Individual estorilblau, med den spesielle ac schnitzer vingen og noen flere detaljer. Sto den gang et sted i Østfold mener jeg og huske.

Skrevet
Såg denne på Gatebil rudskogen treffet i juli. Støtte på den inne på området flere ganger, mest random på parkeringsplassen i Sverige samme dag og enda mer random låg eg bak den på vei heim fra treffet på søndagen!

Noken har mer info om den? Tråd og eiger her inne? Kunne godt tenkt meg å sitt mer! :D

[ Bilde ]

Denne bilen går i Haugesund..... Møter bilen ofte her i byen :)

Skrevet

Den rosa qashqaien så jeg utenfor kontoret nå. Lys lys rosa. Nok til at jeg måtte se på den en liten stund, og lure på hva slags dame som hadde kjøpt den, og om det var folie eller faktisk lakk. Ikke pent.

Skrevet

er sikkert mary kay sine biler, vet vi har levert Volvo V50 til dem, foliert såkalrt, i lyse lyse rosa. ikke mye lekkert, men en del av image deres

Skrevet

Regnet nesten med det var en firmabil, men kunne ikke se noen logoer.

Nå så jeg forresten for første gang en E39 med slike chromelister rundt alle lyktene... Trodde det var forbeholdt Mercedes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...