Poppy Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Spotta en sånn i mørkbrun-ish farge på Statoil ved Sjøgata i Ålesund. Er usikker om det faktisk var en ekte alpina siden jeg bare kjørte forbi, men den hadde ihvertfall alpina stripene.
Bjornhbjelland Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Såg denne på Gatebil rudskogen treffet i juli. Støtte på den inne på området flere ganger, mest random på parkeringsplassen i Sverige samme dag og enda mer random låg eg bak den på vei heim fra treffet på søndagen! Noken har mer info om den? Tråd og eiger her inne? Kunne godt tenkt meg å sitt mer!
SigurdE36 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Ganske sikker på at det var denne som lå på finn.no for en liten tid tilbake. Original Individual estorilblau, med den spesielle ac schnitzer vingen og noen flere detaljer. Sto den gang et sted i Østfold mener jeg og huske.
Torek Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Spotta Nautiluz sin E39 parkert i stad. Pent syn! Edit: Tzunami mente jeg!!
RS-Heggem Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Forrige eier hadde tråd på den her inne Maximillian. Edit; her er den viewtopic.php?f=6&t=165674 For en nydelig bil!
turbo1991 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Såg denne på Gatebil rudskogen treffet i juli. Støtte på den inne på området flere ganger, mest random på parkeringsplassen i Sverige samme dag og enda mer random låg eg bak den på vei heim fra treffet på søndagen! Noken har mer info om den? Tråd og eiger her inne? Kunne godt tenkt meg å sitt mer! [ Bilde ] Denne bilen går i Haugesund..... Møter bilen ofte her i byen
Bjornhbjelland Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Takker for tråd RS-Heggem Heilt fantastisk fin bil!
Torek Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Har nautiluz E39? :s Haha det var DEG jeg mente! ;D
wicky124 Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Igår, på vei til lillestrøm, så jeg TO stk rosa biler...En nissan qashqai og en volvo v50....det var litt ekkelt...
[space] Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Den rosa qashqaien så jeg utenfor kontoret nå. Lys lys rosa. Nok til at jeg måtte se på den en liten stund, og lure på hva slags dame som hadde kjøpt den, og om det var folie eller faktisk lakk. Ikke pent.
Tzunami Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 er sikkert mary kay sine biler, vet vi har levert Volvo V50 til dem, foliert såkalrt, i lyse lyse rosa. ikke mye lekkert, men en del av image deres
wicky124 Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 ja var lyslys rosa ja... skrekkelig farge faktisk...
[space] Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Regnet nesten med det var en firmabil, men kunne ikke se noen logoer. Nå så jeg forresten for første gang en E39 med slike chromelister rundt alle lyktene... Trodde det var forbeholdt Mercedes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå