Robkill Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Hvordan kan 22. August (som bildet først er postet) bli i går når dagens dato er 9. September Du er en jævel på tidsreise du Fjeld *Fikk ikke tatt bilde da den kom imot, men her et fra forrige gang jeg spotta den, står en kort tur hjemmefra * Er det noe galt med deg, Fredrik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Hvordan kan 22. August (som bildet først er postet) bli i går når dagens dato er 9. September Du er en jævel på tidsreise du Fjeld Fredrik90, Zhillen og SoFakingFresh... Les først før dere kommenterer. Latterlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Hvordan kan 22. August (som bildet først er postet) bli i går når dagens dato er 9. September Du er en jævel på tidsreise du Fjeld *Fikk ikke tatt bilde da den kom imot, men her et fra forrige gang jeg spotta den, står en kort tur hjemmefra * Er det noe galt med deg, Fredrik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Er det noe galt med deg, Fredrik? Nei! Er det noe galt med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Jeg leste jeg. Men det blir som om jeg skal si at jeg stadig møter en eller annen hvit ny Porsche naboen til foreldra har, når jeg ser den hver gang jeg er hjemme hos mor og far For så ta bilde og referere til den hver gang og. Menmen, bøs bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Dagens spotting.. vil også ha sånn taxi, å ikke Mercedes:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 rip-off gatebiltaxi sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Jeg leste jeg. Men det blir som om jeg skal si at jeg stadig møter en eller annen hvit ny Porsche naboen til foreldra har, når jeg ser den hver gang jeg er hjemme hos mor og far For så ta bilde og referere til den hver gang og. Menmen, bøs bil! Ikke tilfeldigvis denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Nei Glemte å nevne det er cab og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Jeg leste jeg. Men det blir som om jeg skal si at jeg stadig møter en eller annen hvit ny Porsche naboen til foreldra har, når jeg ser den hver gang jeg er hjemme hos mor og far For så ta bilde og referere til den hver gang og. Menmen, bøs bil! Ser poenget ditt, men fant først ut dette her om dagen(sist spottet 22.aug) Edit: Spotta -Martin- sin 130i ved Risesletta/hønefoss på eftan idag, grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Spotta nye F12(?) M6 cab på veien i dag, fyyyy så grom den er! Så enda penere ut i virkeligheten enn bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Den9s Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Så denne oldtimeren utfor sørmarka arena i stavanger idag, clean klassiker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Så en kjempeflott E38 utenfor Ica på Eidsvoll i dag... Jammen meg sto det ikke en firedørs sort avskiltet E30 med Startec lykter utenfor et hus like ved også. Noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Dagens spotting.. vil også ha sånn taxi, å ikke Mercedes:-P[ Bilde ] [ Bilde ] Kanskje litt uheldig den der fra et markedsføringsperspektiv. Jeg tenkte også at det var en Gatebil-taxi. Men gul F11, det hadde vært modig og dritkult tror jeg, med noen feite gunmetal felger og sorte lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Spotta denna på en kjøretur på jobb igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå