Eksos Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Så en kjempeflott E38 utenfor Ica på Eidsvoll i dag... Jammen meg sto det ikke en firedørs sort avskiltet E30 med Startec lykter utenfor et hus like ved også. Noen her? Hey you! Er ikke min gamle da? Tror ikke det er skilt på den for tiden, men håpte den sto inne... Eidsvoll kan stemme bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Jo, det er nok meget mulig at det var din gamle når jeg tenker meg om... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Ikke noe jeg ser ofte her til lands, men en Mercedes Benz R 63(?) AMG d er ganske kult. Hvertfall når det er begravelsesbil! Skal få tatt bilde av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Spotta en blå f31 i dag:-) bs registrert. Sykt pen i den fargen. Rakk ikke å ta bilde dog:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Spotta en meget flott e21 rundt i arendal tror det sto 323 i grillen men husker ikke riktig da jeg har sett den i forbifarten , med en eldre mann i.. Tviler på han er her inne , men utrolig flott bil jeg ikke har fått bilde av :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Så en svart F10 m5 ved Haslum på torsdag. Rakk ikke ta bilde dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Spotta ein Porsche Carrera GT utenfor Kvadrat( Sandnes) i dag.. Vanvittig grom bil, fikk desverre ikkje tid til å knipse bilde.. Er vel en av de grommeste og mest sjeldne bilen eg har sett i Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Føler jeg må dele en kundebil som var innom nå! custom Amazon noe utenom det vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Føler jeg må dele en kundebil som var innom nå! custom Amazon noe utenom det vanlige [ Bilde ] Vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Støtte på denne herlige klassikeren om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 den så jaggu strøken ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Kanskje tidenes spotting? Ble stupforelsket iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Denne herligheten <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Hadde en spesiell opplevelse på E18 her om dagen retning Oslo, fra Sandvika. Jeg lå i venstre fila, og kjørte innover mot Oslo, en god del trafikk. Jeg tittet gjevntlig på bakspeilet, og etter en stund dukket det en liten gul dott i det fjerne, bilen var lav, mitt instikt sa at denne var spesiell. Etter kanskje 1 min så jeg hva det var, en gul Lamborghini Murcielago 640. Radioen sattes på Mute og rutene rulla jeg ned, den var nå rett bak meg, og jeg hadde øya mer i bakspeilet enn foran meg, som var litt noia fordi køen stoppa hele tiden. Så jeg la meg i midterse fila, lot den kjøre forbi og kasta meg tilbake til venstrefila for å komme rett bak lamboen igjen, den nøt jeg hele veien, helt til jeg kjørte av motorveien!. illustrasjonsbilde: http://www.imgbase.info/images/safe-wal ... lpaper.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Støtte på en knallrød e90 (?) stv som var ganske lav på Otta...og en jægermeister oransj e30 på stryn igår...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå