Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spottet denne familieraceren 8) Overraskende annonym i den fargen der den sto i regnværet, skulle ikke tro at denne gjør 0-100 på 4,7 sekunder og har over 700 nm :shock: Begynner å gå noen stykker av disse M550d nå :applause:

[ Bilde ]

Ja også spottet jeg den knall blå Løverbenzen til Wicky igjen, fikk ikke noe bilde denne gangen heller :evil:

Synes du spotter mye utenfor sparkjøp jeg? :P

Kan tenkes at han jobber like i nærheten :P

Bildet er tatt på Stoa Vest om jeg ikke tar feil, og der ligger det hvertfall flust av butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det der var et lite artig bilde.. Ikke det at det har noe som helst å si; Men det var vel litt artig at RETT over bilen så står det "Sparkjøp". Nå vet jeg at de har mye fint på Sparkjøp, så skal ikke tråkke noen på tærne, men litt artig bilde når man har kjøpt seg en slik bil :)

Ja du vet, de brukte sikkert så mye penger på familiebilen at klær og diverse må handles på Sparkjøp fremover :wink:

Forøvrig riktig som Robkill sier, dette er på Stoa Vest og her ligger min jobb, ikke så langt unna Sparkjøp bygget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet denne familieraceren 8) Overraskende annonym i den fargen der den sto i regnværet, skulle ikke tro at denne gjør 0-100 på 4,7 sekunder og har over 700 nm :shock: Begynner å gå noen stykker av disse M550d nå :applause:

[ Bilde ]

Ja også spottet jeg den knall blå Løverbenzen til Wicky igjen, fikk ikke noe bilde denne gangen heller :evil:

Hehe, det der var et lite artig bilde.. Ikke det at det har noe som helst å si; Men det var vel litt artig at RETT over bilen så står det "Sparkjøp". Nå vet jeg at de har mye fint på Sparkjøp, så skal ikke tråkke noen på tærne, men litt artig bilde når man har kjøpt seg en slik bil :)

Er ikke så ofte på svensketurer som før, men jeg husker at det pleide å dukke opp div. Ferrarier, Corvetter og diverse tyske sedanracere - både i Charlottenberg og Svinesud - smilte alltid litt :)

En krone her, en krone der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så ofte på svensketurer som før, men jeg husker at det pleide å dukke opp div. Ferrarier, Corvetter og diverse tyske sedanracere - både i Charlottenberg og Svinesud - smilte alltid litt :)

En krone her, en krone der :P

Ja tenker du da på at disse grombilene du ser i Sverie er Norskregga da eller? Men kan stemme bra de, de fleste grombilene i f eks Strømstad kommer jo fra Norge. Var jo en her som spotta en Norsk Mayback i Strømstad så... :roll:

Jeg spotter forøvrig disse i dag

Jada jeg vet det, nok en gang med Sparkjøp logoen i bakgrunnen men dette er altså bak våre lokaler. Bilen som i utgangspunktet ser ut som en vanlig pen E61 viste seg etter en snakk med eieren å være en 545IAT 8) Var ett helt greit lydbilde når han dro på litt men hengern på slep :lol:

euumuoh7efh8dc8j7u9w.jpg

Denne drar vel Wicky kjensel på :wink:

2ut9k73a7cpeaels9szg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både norske og svenske biler. Snakket ikke om Strømstad, men grensehandel ved Svinesund og Charlottenberg. Poenget er uansett bare det at slike turer er nok mer opplevelse enn bare sparing for veldig mange.

Jeg pleier å kjøre til Charlottenberg via Fetsund og Bjørkelangen, og det kommer en stykke vei i skogen med mange fine svinger - DE pleier jeg å dra på tur for... :)

I dag spottet jeg en Integra Type R DC2 i hvitt, en nedstyla japse (200SX S14 antar jeg) i gullfoliering og en svart Ferrari F430 Berlinetta F1. Godt å se at folk ikke har pakket inn kjøremaskinene sine enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...