Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Går en helt lik en her i Arendal også, en 2011 325d med 203 hestern :wink: Politiet har visst kjøpt inn en del slike 325er til sivilbil bruk, men rått hadde det vært om det kom uniformerte BMW politibiler også :wink:

forøvrig mer skummelt enn moro at politiet også kjører bmw spør du meg..

Hvorfor det? Man kjører da lovlydig og hvis ikke så er jo en BMW i såfall lettere å få øye på for oss :wink: Også er det jo et tegn på at bilene våre er brukanes når dem går igjennom med de strenge krava Politiet har til sine biler :)

jeg skal være såpass ærlig å innrømme at jeg liker å gi litt gass innimellom, som alle andre på min alder. jeg er ihvertfall mye mer forsiktig når jeg har en passat/mondeo som følger meg nært enn en bmw, derfor er det litt skummelt i mine øyne.

men nå sporer vi vel av endel :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva meg bekjent så er det fint lite bmw'er som sivilbiler på sunnmøre, så vi kan nok slappe av i god tid fremmover. Vi lever vel i det politidistriktet som får minst penger ifht befolkning mener jeg å huske, så tvilsomt at det kommer premiumbiler som sivilbiler med det første.

"de strenge krava til Politiet" er neppe så strenge som du tror Fredrik90. La oss bare si det sånn at de har benyttet seg av VW Passat rimelig lenge, og B5 var vel ikke kjent for å være den mest driftssikre bilen gjennom tidene. Når det er sagt; det skulle da bare mangle at BMW slipper gjennom kvalitetskontrollen når de for det meste kjører VW Passat, Ford Mondeo og Mercedes-Benz Vito. Ingen av nevnte modeller er kjent for å være de mest driftssikre bilene gjennom tidene, hvertfall ikke de litt eldre generasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal være såpass ærlig å innrømme at jeg liker å gi litt gass innimellom, som alle andre på min alder. jeg er ihvertfall mye mer forsiktig når jeg har en passat/mondeo som følger meg nært enn en bmw, derfor er det litt skummelt i mine øyne.

men nå sporer vi vel av endel :roll:

Hvis det er sånn du ser det så ser jeg at det kan være litt skummelt ja, der er jeg forsåvidt enig :) Jeg er glad i å gi gass i blandt jeg også, selv om det skjer mer og mer sjelden men jeg sier fortsatt ikke nei til litt "kappkjøring" Særlig om det er mot en annen BMW :wink:

Men jeg skal ikke stikke under en stol at jeg er blitt mer behersket bak rattet, selv med 265 hester lett tilgjengelig under gassfoten. Jeg har hatt griseflaks så mange ganger hvor jeg har kjørt fort og møtt på politiet helt plutselig rundt svingen, jævlig uggen følelse å bli vinka inn å være sikker på at nå blir det pallesnekkring og 14 måneder uten lappen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta disse utleiebilene i Puerto Rico på Gran Canaria :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Hva kostet det å leie?

tror det var 195 eur for en time på landeveg, og 290 eur for en time på motorvei. Minuset var at utleiefyren blir med på turen. Du får ikke låne bilen alene :/ Skulle jo leie en sammen med dama, men droppa det da det ikke var plass til henne i bilen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...