Tom K Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Ikke akkurat noe man ser til daglig dette heller lasten består av ca 200 kg anti tankminer, UTEN tenner selvfølgelig bilde er tatt i Kosovo i 1999 da jeg jobbet som minerydder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 En gammel Ford er vel heller ikke helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 spottet denne utenfor huset mitt her om dagen.. Akk slik man skal behandle slike biler: p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Jøss, sitter det Bing forgasser på den ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Tyrkisk råskinn av en politibil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Her er en jeg fant i dag Regner med de fleste har sett den før. dæven! har dne kommet opp til dere nå! var en kamerat av meg som hadde den for et par år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Så ut som et godt voksent par som hadde den Kult å se den igjen på nært hold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Spottet denne der jeg bor. Ingenting i veien med selvtilliten her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Det er tydelig at sommeren begynner å nærme seg. Etter bare en liten stund ute på terrassen, hadde det kommet forbi en gammel Mercedes fra rett etter krigen, et par amerikanske sleder fra 70-tallet, en tidlig Porsche 911 og en Austin Healey 100-6. Sistnevnte har jeg faktisk tatt bilde av før: Den er nydelig i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Denne er nok ikke like nydelig som ovenforstående i virkeligheten, og jeg har latt meg fortelle at den også har vært avbildet på diverse forum oppover årene. Jeg "fant" den på Geilo i fjor, en helt ekte Opel Signum Impreza M3 Allroad Type R. Favorittdelen min på bilen er det effektive eksosanlegget med to utblås Se den effektive og nødvendige eksosen; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Gikk i Stavanger tidligere den Opelen. Var ikke gamle bilen før den ble en slik transformerskreasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 hmm fikk nesten lyst til og sette på et GTI merke på e32`n min nå gitt.............NOT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Her i Fredrikstad har jeg gjentatte ganger spotta en sølv BMW E61 M5 Touring:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Dagens fangst, E46 M3 og Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Gårsdagens tur til Oslo fikk jeg se: BMW E90 M3: Og på hjemmveien, GatebilRescue bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå