Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Kjørte ved siden av en Ferrari FF fra Høvik til Lysaker igår ca kl 15:00. Skal si den var litt av et blikkfang i forhold til alle de møkkete bilene rundt :)[ Bilde ]

Hadde dessverre ikke kamera tilgjengelig selv.

eldre sjåfør og en yngre blondine? Kjørte oppover mot gardermoen igår rundt 1545...kan ha vært samme bilen... Stod i kø oppover sammen med meg.

Grunnen til kø:

i1v2h4aiu47itnnpmvxl.jpg

2i9mahtb2u3pjqrnga8d.jpg

Og Ferrarien

9nvop11illgjw3e3mn01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte ved siden av en Ferrari FF fra Høvik til Lysaker igår ca kl 15:00. Skal si den var litt av et blikkfang i forhold til alle de møkkete bilene rundt :)[ Bilde ]

Hadde dessverre ikke kamera tilgjengelig selv.

eldre sjåfør og en yngre blondine? Kjørte oppover mot gardermoen igår rundt 1545...kan ha vært samme bilen... Stod i kø oppover sammen med meg.

Grunnen til kø:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Og Ferrarien

[ Bilde ]

Det var denne ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har denne og F430 Scuderia på piggdekk til bruk om vinteren :mrgreen:

Nordmenn er rare, her har man de ypperste superbilene man kan få kjøpt også setter man på piggdekk for den skal brukes om vinteren også. Men det er klart at å la en så dyr bil stå stille halve året er jo tull så jeg skjønner det jo igrunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har denne og F430 Scuderia på piggdekk til bruk om vinteren :mrgreen:

Nordmenn er rare, her har man de ypperste superbilene man kan få kjøpt også setter man på piggdekk for den skal brukes om vinteren også. Men det er klart at å la en så dyr bil stå stille halve året er jo tull så jeg skjønner det jo igrunn :)

Hadde selv gjort det.. Det å ikke bruke en ny bil på vinterstid er bare tull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har denne og F430 Scuderia på piggdekk til bruk om vinteren :mrgreen:

Hva har han som sommerbiler om dette er den stusselige vinterbilen :D :D

En annen fattig faen hadde jo vært nervevrak om man skulle kjørt en bil til nesten 4 mill på vintern.

Han har Ferrari 599XX (13mill) som banebil og 458 spider som sommerbil :mrgreen:

Er vel ikke nesten 4 mill, men heller nesten 5 mill med utstyr. Spesialfarge, alt carbon, dyreste skinn osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...