Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Har han alle disse bilene registert i Norge eller? han har jo isåfall bidradd alene med flerfoldige millioner til staten. Skulle jo hatt personlig takkekort av Jens :wink:

Ja, FF og Scuderia på Norske skilt. Mens 599XX er banebil uten avgifter, 458 spider i Miami USA, samt RR Ghost og MB SL65 Black series der borte. Men den spidern er helt værst, spesialbestilling i sort med gull metallic. Røde carbondetaljer både utvendig og innvendig. Alle Ferrari emblemer eloksert i rødt osv. Options for 1,5millioner kr i USA 8)

Ferrari 599XX

bfba25d01f.jpg

6530373469_ab32b8fa82_z.jpg

Dette er bilen, NR 8. Man kan se det norske flagget på spoileren på C stolpen + at han kaller alle bilene sine opp etter båtteamet sitt "Gasse". Se "Gasse" logoen på frontfangeren. Han har logoen på FFen også :D

En liten fiffi detalj på 599XX, pumper som suger luft under bilen, for så å sende den ut gjennom baklyktene vanligvis er montert på en 599GTB :)

Born%20for%20the%20track,%20Ferrari%20599XX%20beautiful%20album%20(4).jpg?m=1294237010

Har forresten sittet på noen runder i det monsteret der. Lyden er helt syyyyyyk. Nærmeste man kommer F1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått, rett og slett rått. Tøft at han kjører rå biler på hjemmebane også da, mange nordmenn som kun har grombilene sine i utlandet. Har hørt om båt teamet hans og mener jeg vet hvem det er i såfall, kul type :wink:

Østereng her på Sørlandet hadde også en sånn spesialferarri, FXX ett eller annet het den. Han har også Ferraridilla og kjører mye gromt på veiene rundt her, lenge siden jeg har sett han nå dog..

Hvem er denne ferrari snobben?

Siden han jobber hos leverandøren så er det sikkert noe han ikke vil si, forståelig nok :) Tøft at han deler dette med oss i det hele tatt og hvem personen/kunden er kan være det samme, han har god bilsmak iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det faktisk er to Norske 599XX av 30 totalt er helt utrolig rått, begger solgt av Autostrada Sport :mrgreen: Nr5 og Nr8. Her en liten video av de:

Eierne av 599XX er de eneste med første retten til å kjøpe den nye Ferrari Enzo som avdukes på Geneve utstillinga i Mars. Så ikke umulig at det kommer en slik til Norge. Jeg vet de skal til Italia til uka for å se den før alle andre :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått, rett og slett rått. Tøft at han kjører rå biler på hjemmebane også da, mange nordmenn som kun har grombilene sine i utlandet. Har hørt om båt teamet hans og mener jeg vet hvem det er i såfall, kul type :wink:

Østereng her på Sørlandet hadde også en sånn spesialferarri, FXX ett eller annet het den. Han har også Ferraridilla og kjører mye gromt på veiene rundt her, lenge siden jeg har sett han nå dog..

Hvem er denne ferrari snobben?

Siden han jobber hos leverandøren så er det sikkert noe han ikke vil si, forståelig nok :) Tøft at han deler dette med oss i det hele tatt og hvem personen/kunden er kan være det samme, han har god bilsmak iallfall :)

Ja, stemmer det at Østereng hadde en sånn Enzo FXX. Jarmund her på forumet var jo makaniker i teamet hans :D

Nei, vil ikke utdype hvem dette er, men er jo ikke for vanskelig å finne ut om dere søker litt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...