Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

skulle lagt opp dissa for et par mndr sia men er jo så dødslat av meg så :roll:

lwf933q0d6kqioxgxlra.jpg

z4m med 4 flotte potter bak :) drøm og se på.. mener det er han som eier bang olufsen her i byen som har denne..

Så en slik sølvgrå en i dag på Oppdal. Hvis noen vet hvor det er henn. ;)

Rakk ikke å ta bilde da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z4M finnes ikke i det karosseriet. Er nok den minste motoren i den der gitt :wink:

sikker på det? veit at fyren har utrulig mye penger, eide b.la en m6 før.. den så veldig orginal ut faktisk!

Samme hvor mye penger man har om det ikke finnes =p

Bill Gates har ingen tidsmaskin (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut som en meget pen bil i hva som ser ut som en meget god stand. Det eneste problemet jeg ser er baklyktene som sitter på nå - isteden burde du montere på de enklere og langt mer elegante lyktene bilen hadde som ny. I mine øyne fungerer formen mye bedre på de tidligere modellene nettopp på grunn av slike detaljer som baklyktene, den spissere grillen og de småe kromspeilene som ikke er montert på a-stolpen. Suksessen ligger i detaljene som de sier ...

Kommer vel ann på modell. /4/75 og overliggende i 76 hadde Lykter med "riller" bak, før w123 kom.

Forøvrig så har w123,w124 og en god del benzer etter /8 riller i lyktene bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z4M finnes ikke i det karosseriet. Er nok den minste motoren i den der gitt :wink:

sikker på det? veit at fyren har utrulig mye penger, eide b.la en m6 før.. den så veldig orginal ut faktisk!

Samme hvor mye penger man har om det ikke finnes =p

Bill Gates har ingen tidsmaskin (=

..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut som en meget pen bil i hva som ser ut som en meget god stand. Det eneste problemet jeg ser er baklyktene som sitter på nå - isteden burde du montere på de enklere og langt mer elegante lyktene bilen hadde som ny. I mine øyne fungerer formen mye bedre på de tidligere modellene nettopp på grunn av slike detaljer som baklyktene, den spissere grillen og de småe kromspeilene som ikke er montert på a-stolpen. Suksessen ligger i detaljene som de sier ...

Kommer vel ann på modell. /4/75 og overliggende i 76 hadde Lykter med "riller" bak, før w123 kom.

Forøvrig så har w123,w124 og en god del benzer etter /8 riller i lyktene bak.

dette er da en 69 modell, w115;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel ann på modell. /4/75 og overliggende i 76 hadde Lykter med "riller" bak, før w123 kom.

Forøvrig så har w123,w124 og en god del benzer etter /8 riller i lyktene bak.

Meg bekjent ble ingen modeller levert med frittstående kromspeil og lykter med riller. Som du kan se har modellen til 325ix1987 disse speilen - altså skal den også ha de mer klassiske baklyktene som jeg viste til.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z4M finnes ikke i det karosseriet. Er nok den minste motoren i den der gitt :wink:

sikker på det? veit at fyren har utrulig mye penger, eide b.la en m6 før.. den så veldig orginal ut faktisk!

Samme hvor mye penger man har om det ikke finnes =p

Bill Gates har ingen tidsmaskin (=

Nei, det er vel den største motoren i denne?

Altså 35 s-drive.

35 har titan nyrer og luftinntak, noe ikke 23 varianten har (orginalt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2uwqyjsw]
Z4M finnes ikke i det karosseriet. Er nok den minste motoren i den der gitt :wink:

sikker på det? veit at fyren har utrulig mye penger, eide b.la en m6 før.. den så veldig orginal ut faktisk!

Samme hvor mye penger man har om det ikke finnes =p

Bill Gates har ingen tidsmaskin (=

Nei, det er vel den største motoren i denne?

Altså 35 s-drive.

35 har titan nyrer og luftinntak, noe ikke 23 varianten har (orginalt).

Et søk her sier Sdrive23i :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt overrasket når jeg kom ut av Spar-butikken på Vestby etter å ha handlet i dag. Der stod nemlig en eldre, svensk-registrert Skoda i god bruksskikk. Bilen er en variant av Skoda 1200, som ble produsert mellom 1952 og 1958.

3844168786_614bb442e7.jpg

3844167840_7b6cee944b.jpg

3844166742_0d20572d51.jpg

3843377275_d11213b970.jpg

... Og slik ble det reklamert for bilen når den var ny:

umz6xlwfm6fnr3z8yv0v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...