Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

lå bak en rød e46 cab m3? i dag som svingte av til frakkajær.

var iaf bredda skjermer foran og bak og gjeller i framskjermene, mangla emblem bakpå men så nå ut som m3. var bra laav, med dekkstrekk og breie bakfelger. faktisk feit til å være cab.

noen haugesunderar så kjenne til den her? :P

Denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39690589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo; ikke så uvanlig med Z4, men denne hadde ekstra fin lyd og var Dubai-registrert.

[ Bilde ]

Holder til i samme gate som meg han med Z4'en. Det er en 35is, ser ut som standard eksos. Greit med Dubai-skilter siden han konstant parkerer for nær veikryss og får bøter - tviler på at trafikketaten greier å spore opp eieren!

En spesiell ting er at frontruten er sotet (sikkert lovlig i Dubai pga sol) så det er umulig å se hvem som kjører...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var min første reaksjon også, sjeldent jeg roper høyt i bilen når jeg er alene (eller med andre for den saks skyld)

Var såvidt den gikk under alle broene og tunellen på veien, men gutta er vel drevne, var fra bassengspesialisten eller noe sånt noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automote veit hvordan de skal voldta biler i analen. Ikke en eneste ting de klarer å gjøre fint.

De har vel med de senere byggene vært på riktig spor i begynnelsen helt til de åpner pakken med Libress og dekorer bilene med vinger over alt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...