turbo1991 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 E60 m5 i nærheten av Porsgrunn [ Bilde ]Gammel Bentley på ferjekaien i Strömstad [ Bilde ] Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Ingen M5 det, se på speilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Så en grå senket E46 i halden på fredag. Tror den hadde gule lys foran og svarte lys bak. Han hilste på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 E60 m5 i nærheten av Porsgrunn [ Bilde ]Gammel Bentley på ferjekaien i Strömstad [ Bilde ] Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Ingen M5 det, se på speilene Omg.. Det burde jeg ha sett Sent from iPaddo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Bilene på vei hjem fra innspilling tenker jeg. Eller på vei til en annen plass for mer filming?Spotta forøvrig johnja sin gamle E34 Alpina B10 BiTurbo Touring. Nydelig å se den i solskinn! Fant nå ut at det er en kamerat av meg som har kjøpt den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Så denne mellom hamar og lillehammer idag. Så ut som en meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Camel Trophy Range Rover og en annen gammel Range Rover Classic i Son på søndag Ikke ofte jeg møter på andre Z3Coupe'r når jeg er ute med min, men på søndag skjedde det, så det ble til at vi slo av en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Ikke ofte jeg møter på andre Z3Coupe'r når jeg er ute med min, men på søndag skjedde det, så det ble til at vi slo av en prat.[ Bilde ] Hehe, sånt er dritkult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Kom over denne greie ekvipasjen på e6 på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Halvdårlige liggende bilder, men skitt au. Den første er en skikkelig kuriositet - i Oslo ruller det en 20 år gammel MB S124 som budbil for Bring. Denne har jeg sett flere ganger - eldre kar som farter rundt med park og tåkelys. Sier jo sitt om kvaliteten og fanskaren denne klassikeren har. Det morsomme er at når jeg gikk forbi sto det tre tenåringsgutter og tittet på bilen og poengterte hvor gammel den var. Kom også over en 535d-taxi. Tror det er eneste i Oslo med den motoren. Gått bare 27k km på et år, så ikke brukt så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simplify Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Ikke ofte jeg møter på andre Z3Coupe'r når jeg er ute med min, men på søndag skjedde det, så det ble til at vi slo av en prat.[ Bilde ] Har du vært i Lier? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Halvdårlige liggende bilder, men skitt au.Den første er en skikkelig kuriositet - i Oslo ruller det en 20 år gammel MB S124 som budbil for Bring. Denne har jeg sett flere ganger - eldre kar som farter rundt med park og tåkelys. Sier jo sitt om kvaliteten og fanskaren denne klassikeren har. Det morsomme er at når jeg gikk forbi sto det tre tenåringsgutter og tittet på bilen og poengterte hvor gammel den var. [ Bilde ] Kom også over en 535d-taxi. Tror det er eneste i Oslo med den motoren. Gått bare 27k km på et år, så ikke brukt så mye. [ Bilde ] Morsomt at noen velger biler mee minst mulig utslipp mtp at mange transportturer er begrenset på gram co2, mens andre velger store motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Spotta to lamboer ved frogner i dag, en orange 640 og en blå contach, gromme biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Den femmer-taxien er vip-bilen til legevakta Brukes derfor ikke som normal drosje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 ":682szji3]Kom over denne greie ekvipasjen på e6 på søndag.[ Bilde ] Tar jeg ikke feil er det der Raimond Nordnes sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Spotta to lamboer ved frogner i dag, en orange 640 og en blå contach, gromme biler Møtte de på Rudshøgda, med prøveskilter på. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå