Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

spotta en ny x5 med 22" hartge hjul og hartge eksos på en esso stasjon en eller annen plass i lande, hehe. aner ikke hvor jeg var nøyaktig.

spotta også en hvit og grønn e28 politzei bil på en henger, på en annen bensinstasjon en eller annen plass. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rallyrigget Alpine på Frogner, Oslo

vq2b6dj2owtzx7qzhcgt.jpg

Hot Rod ved den Amerikanske Ambassaden i Oslo

wi245eopl0etwrz3969v.jpg

Panamera Turbo spotted sammen med bybilen min

5r2hr8jbkx8vyuioujd3.jpg

F40 spottet inne på et bilverksted i Berlin

qqmdw52h2rflxg00980k.jpg

Z3Coupe :-) spotted bak min søsters Fiat 500C

8zk3e1r0klbhvqpgqb8o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spotta også en hvit og grønn e28 politzei bil på en henger, på en annen bensinstasjon en eller annen plass. hehe

Kan suplementere litt info her siden Jon tydeligvis har fått for lite søvn til å huske hvor det var :P

Dette var mellom flesland og bergen på bensinstasjonen ved det stor kjøpesentret. (like ved der BMWPower bor).

Det var en van som dro hengeren med "Polizei" bilen på og ved siden av sto det parkert en e34 stasjonsvogn med m-tech ++ (M5???).

Polizei bilen tror jeg/vi er den samme som omtalt i Fahrfreude 1 2007 side 44-47. Tror ikke det er så veldig mange biler av dette slaget i Norge så regner med det er den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjeda jeg meg såpass at jeg stakk ut i dritværet og leta etter gamle vrak :)

Var å sjekka opp et par plasser fra min barndom, men til min store skuffelse var alt som lå der begravd nå :(

På den ene plassen lå det for ca 15 år siden et 10-talls biler fra 50-60 og 70 tallet, mye gammel Opel, Ford, Mercedes og VW, men nå var det fylt over med grov stein..

Men fant jo diverse annet da, ikke mye men jeg ble klissvåt og ga opp.

Noen som vet hva dette er?:

159l9l1mgu2irgea1gky.jpg

oyho1bjye97ca45lro8c.jpg

m5u0jtvrfjyr0ystfc9x.jpg

hwfvyh1r01xa9m2umjhv.jpg

Dobble gassere på den:

sza1ja8yjjopjbsj18ha.jpg

dette er vel en simca/chrysler..de hadde et eller annet samarbeid for en del år tilbake..laget identiske biler ihvertfall. noen het simca. og noen het Chrysler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...