Pelton Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Så en E39 M5 på prøveskilt som sklei rundt i florø i kveld. Pen bil! liiitt brei sladd nedi gata, og en sint Toyotaeier som begynte å tute... Noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 spotta en ny x5 med 22" hartge hjul og hartge eksos på en esso stasjon en eller annen plass i lande, hehe. aner ikke hvor jeg var nøyaktig. spotta også en hvit og grønn e28 politzei bil på en henger, på en annen bensinstasjon en eller annen plass. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Var ei dame som kjørte den toppløs! Bilen ja... Crap..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Her er et bilde av Z8'n det refereres til i Oslo, en dame som kjører den. Ser den rett som det er på Frogner. Carrera GT spotted på vei inn mot St.Tropez, Frankrike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Rallyrigget Alpine på Frogner, Oslo Hot Rod ved den Amerikanske Ambassaden i Oslo Panamera Turbo spotted sammen med bybilen min F40 spottet inne på et bilverksted i Berlin Z3Coupe spotted bak min søsters Fiat 500C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 .......og min brors 750 IAL spotted på hytta...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 spotta også en hvit og grønn e28 politzei bil på en henger, på en annen bensinstasjon en eller annen plass. hehe Kan suplementere litt info her siden Jon tydeligvis har fått for lite søvn til å huske hvor det var Dette var mellom flesland og bergen på bensinstasjonen ved det stor kjøpesentret. (like ved der BMWPower bor). Det var en van som dro hengeren med "Polizei" bilen på og ved siden av sto det parkert en e34 stasjonsvogn med m-tech ++ (M5???). Polizei bilen tror jeg/vi er den samme som omtalt i Fahrfreude 1 2007 side 44-47. Tror ikke det er så veldig mange biler av dette slaget i Norge så regner med det er den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Spotta en fæl E34 i stad. Med dette emblemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 1 stk e28 m535 ved lahell i lier idag rundt 16.00 Noen her? heh.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Racing Dynamics emblemet skal liksom tilgi grusomheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Spotta en pen E30 utenfor "Byens beste pølser" kiosken i Oslo... Facelift med alarm var det jeg la merke til i farta. Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 I dag kjeda jeg meg såpass at jeg stakk ut i dritværet og leta etter gamle vrak Var å sjekka opp et par plasser fra min barndom, men til min store skuffelse var alt som lå der begravd nå På den ene plassen lå det for ca 15 år siden et 10-talls biler fra 50-60 og 70 tallet, mye gammel Opel, Ford, Mercedes og VW, men nå var det fylt over med grov stein.. Men fant jo diverse annet da, ikke mye men jeg ble klissvåt og ga opp. Noen som vet hva dette er?: Dobble gassere på den: dette er vel en simca/chrysler..de hadde et eller annet samarbeid for en del år tilbake..laget identiske biler ihvertfall. noen het simca. og noen het Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 I allefall en bil som burde vært tatt vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå