Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spottet Mercedes SLR Mclaren på ringveien på vei mot Sinsenkrysset for noen uker siden. Var kø, også lå jeg bak han, også la han seg inn til høyre, også la jeg meg inn foran han og bremset ned såpass at han ble lei av å ligge bak meg, så han dro på forbi på venstre siden og der satt jeg med åpent vindu og hørte på lyden :) Bilen hadde forøvrig prøveskilter og var sølvfarget. Mann i kanskje 40-årene som kjørte. Om han var ute og prøvekjørte, så var det helt feil tid for den bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
spotta en deilig og skamsenka mørk NE-regga e38 ved liertoppen i dag, retning drammen.

Tror jeg spotta samme i Skien her om dagen. Om det er samme, så er den NYDELIG! Enda det var køkjøring, så måtte jeg snu hodet og risikere fronten på bilen min, for å se ræva på den E38'n :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en fæl E34 i stad.

wlsxcahu82nai5n8a6m6.jpg

Med dette emblemet

bvxwwf95m09v81yrutae.jpg

Møter den karen der nesten hver dag :P Grusomme lys. Chrome lys på en E34, med blå angel eyes og xenon. Og en eldre kar som kjører! Jeg smiler bare hver gang jeg møter han, og han ser stygt tilbake på meg. Haha :D Alltid like morro! Tror han holder til på gulset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en fæl E34 i stad.

wlsxcahu82nai5n8a6m6.jpg

Med dette emblemet

bvxwwf95m09v81yrutae.jpg

Møter den karen der nesten hver dag :P Grusomme lys. Chrome lys på en E34, med blå angel eyes og xenon. Og en eldre kar som kjører! Jeg smiler bare hver gang jeg møter han, og han ser stygt tilbake på meg. Haha :D Alltid like morro! Tror han holder til på gulset?

Har sett bilen flere ganger i Gulset området, så kan godt stemme det. ;)

Er jo bare til å søke opp reg.nummer hvis man vil vite det da : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...