destroyy Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Farge? Blå... litt lys/matt blå syns jeg det så ut som i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 spotta en deilig og skamsenka mørk NE-regga e38 ved liertoppen i dag, retning drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Spottet Mercedes SLR Mclaren på ringveien på vei mot Sinsenkrysset for noen uker siden. Var kø, også lå jeg bak han, også la han seg inn til høyre, også la jeg meg inn foran han og bremset ned såpass at han ble lei av å ligge bak meg, så han dro på forbi på venstre siden og der satt jeg med åpent vindu og hørte på lyden Bilen hadde forøvrig prøveskilter og var sølvfarget. Mann i kanskje 40-årene som kjørte. Om han var ute og prøvekjørte, så var det helt feil tid for den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Spotta 4-dørs e30 grå metallic, med m-tech 1 bakfanger og prøveskilt i drammen på e-18 i dag.. såg ganske strøken ut, mener at jeg har sett denne på bimmers.no før.. noen som føler seg truffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 spottet nettopp en Alpina B10 rett utenfor jobben(Forus), sølvgrå fikk ikke sjangs til og ta bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Møtte på en grå 02 turbo (hadde hvertfall plastik og dekaler) med bur og greier på Kråkerøy, fredrikstad i dag. Godbil ute i griseværet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 tok dette bilde her av en bil som står utenfor jobben hver dag, Merce med kufanger foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Det var jo.. spesielt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Off. Mercedes med kufanger.Like pent som BMW med 1000 metringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19812602 løp å kjøp folkens.. e34 540 med manuellgir helt perfekt som delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 spotta en deilig og skamsenka mørk NE-regga e38 ved liertoppen i dag, retning drammen. Tror jeg spotta samme i Skien her om dagen. Om det er samme, så er den NYDELIG! Enda det var køkjøring, så måtte jeg snu hodet og risikere fronten på bilen min, for å se ræva på den E38'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Spotta en fæl E34 i stad. Med dette emblemet Møter den karen der nesten hver dag Grusomme lys. Chrome lys på en E34, med blå angel eyes og xenon. Og en eldre kar som kjører! Jeg smiler bare hver gang jeg møter han, og han ser stygt tilbake på meg. Haha Alltid like morro! Tror han holder til på gulset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Spotta en fæl E34 i stad. Med dette emblemet Møter den karen der nesten hver dag Grusomme lys. Chrome lys på en E34, med blå angel eyes og xenon. Og en eldre kar som kjører! Jeg smiler bare hver gang jeg møter han, og han ser stygt tilbake på meg. Haha Alltid like morro! Tror han holder til på gulset? Har sett bilen flere ganger i Gulset området, så kan godt stemme det. Er jo bare til å søke opp reg.nummer hvis man vil vite det da : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Det har stått en helt original ekte supersjelden E39 M5 utenfor leiligheten min de siste dagene. Disse er det nok ikke mange av, må være spesialbestilt. må være supersjelden ja... er jo bare produsert 1 i verden fra fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Spotta en sølvgrå z3 i stad, skiltnr. begynte på DJ ***** var en 2.0 liter, kjørte fra skedsmo, mot Jessheim, noen her inne som har denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå