APedersen Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Fikk med meg det, mulig Er vel ikke ofte å se i utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Kjørte nettopp bak en '07 M5 stasjonsvogn i Trondheim. VH 49419, matt blåfarge. Greit leken lyd i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Eg tippa han er glad i bilen sin. Kom på Gs treffet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Eg tippa han er glad i bilen sin. Kom på Gs treffet i dag 028.JPG Synes den er så stygg at det er kult! Edit: HAHA er det en øks i panseret??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Kommer ikke på så mange andre ting det kan være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Synes den er så stygg at det er kult! Edit: HAHA er det en øks i panseret??? hahaha bra edit ja en øks som sitter fast i panseret. og de kjørte han rundt me. panseret var fult i hull av den øksa der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 hahaha bra edit ja en øks som sitter fast i panseret. og de kjørte han rundt me. panseret var fult i hull av den øksa der hahhaha ! Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 De stod først og håppa på panseret. Litt senere stod øksa der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 De stod først og håppa på panseret. Litt senere stod øksa der. Bilde var fra når dem kom til treffet. så den stod nok der før dei kom også Trur de hadde blitt litt styr vist noen stod å hogde i et panser på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Da den stod parkert på bunnpris. (Første gang vi så den) så var den økse løs hvertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Spotta en veldig fin sølv E38 740d med Style 95 i dag på Sandnes, ikke så ofte man ser 740d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 De stod først og håppa på panseret. Litt senere stod øksa der. Forundrer meg at slike opptrinn blir sett på som "dritfett" og oppnår en haug med respekt. Har ikke sagt dette gjelder noen her så det er sagt. Kristiansan'årn, Morty999 og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 For meg virket det som de prøvde å provosere alle BMW folka som var der. Parkerte midt i bud med ca 350-400 BMWer og sikkert dobbelt så mange personer. Og begynner og herje og vrake en BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 helt enig.. blei faktisk irritert av å se på dem jeg egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå