wicky124 Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Kjørte forbi starcraft treff og ford treff vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Holdt med den ene starcraften med stor campingvogn jeg kjørte forbi... tok meg omtrentlig halve turen å komme meg forbi den ene, for han var helt idiot mtp forbikjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 "Spotta" en lav e36 stasjonsvogn med breie felger og masse camber. Sladda rundt i den rundkjøringa nederst i tunnelen ned til Lillestrøm, like før han traff meg. Noen her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Sikker på at det ikke er en e46? sølv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Helt sikker, var svart eller mørk blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 "Spotta" en lav e36 stasjonsvogn med breie felger og masse camber. Sladda rundt i den rundkjøringa nederst i tunnelen ned til Lillestrøm, like før han traff meg. Noen her inne? svart med gule framlamper,hehe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 svart med gule framlamper,hehe ? Mye mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 sett mye på jessheim, trur den har hatt sånn femi stickerbomb panser en gang i tia også, (mulig jeg husker feil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Spotta to biler idag med bagasjeluka åpen...En ny passat og en nyere a6... folka kjører i fint driv på veien med luka helt åpen... og ingen last som stikker ut...altså...er dem idioter§? For det første blinker det og piper inni bilen... lufttrykket i bilen blir annerledes...det bråker mer i bilen... blir satt ut av slike folk i trafikken rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Spottet den hvite e92en med E30meet klistremerker nok en gang Denne gangen i Løren tunnelen retning opp mot sinsenkrysset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Det var mye prat og lite bilder her nå folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Spotta en kontainer som ville kondemnere en ny Bmw i dag. Jeg skal egentlig parkere på den plassen med min bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Jeg og Stawky spotta en M4 igår. Fy så gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Jeg og Stawky spotta en M4 igår. Fy så gromt Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Går en grå m4 på Bygdøy iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå