Just-turbodiesel Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Kolonnekjøring er litt harry, litt tøft xD ser ikke helt hva som er så harry med å kjøre sammen, trudde harry var typisk raggarstuk jeg, biler som er lave bak, brylkrem og skinnvest osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 "biler som er lave bak" mener du selv en splitter ny Range Rover Sport supercharged? Har enda ikke klart å forstå at disse bilene aldri blir kvitt den side ræva som henger ned bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Spotta denne pajero´n for noen dager tilbake, synes den er drit tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Vi hadde Pajero før... Fra sene 80-tallet... Den var solid! Folk flytter seg på veien når man kommer i en sånn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Spotta denne pajero´n for noen dager tilbake, synes den er drit tøff Å en E60 i bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Jeg spotta Breitbauen på tiller i Trondheim på lørdagen. Kjørte bare forbi, så har ingen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 møtte du en "bred konstruksjon"? er hvertfal det breitbau betyr på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 så en ferrari rød f430 i sandvika i dag tidlig :> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Er jo breiere enn normalt, så det kan man vel si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Fordi han endelig fant noen som hadde styggere vinterfelger enn han? Styggere?? Herlige gammle ATS-felger er vel ikke stygt? meget gode vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Ja, jeg synes de er gromme jeg faktisk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Spotta denne kule Toyotaen. Og denne kjipe bimmeren. Beklager for dårlig kvalitet på den midlertidige telefonen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 fy f---, den avensisen var jo helt på tryne, stakkars folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 spotta en hvit e39 med bp-regis, fire potter og en gærning bak rattet, var ess-kit i den også kjørte gvasst på "bakkesletta" haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Jeg spottet en hel haug fete biler i Berlin; Enzo'er, Veyron, Maybach etc... Sjekk tråd: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=149342 Eksempel denne fete V12 Biturbo'en: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå