wicky124 Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Styggeste frontskilt monteringen....ever... hermanoo90, noekult og Krika reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Gallardo med mye stylling. Sett I Sentrum. Tatt 4.Juli Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Mener på jeg kanskje fikk denne i mot meg på vei til stavanger i helgen som var. Samt en Rød Corrado og en E36 coupe med ducktail (og noe som kunne minne om ett m3 svev) som fløy forbi meg på vei hjem igjen. Hadde ikke kunnet tatt bilde om jeg ville en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 1977 Peugeot 304 Break par Fredrik, on ipernity 1975 Lancia Beta Montecarlo par Fredrik, on ipernity Werther, M|Fjeld og And-reas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Noe for deg, Wicky! Brabus 850S. hermanoo90, Tunsaskw, M|Fjeld og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 okey...jeg bruker sjeldent smileys her på forumet men Fyfaen for en bil as! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Trodde ikke sånne fantes i Norge, må vel koste 5 mill eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Tenkte akkurat det samme...Om den skal skiltes...har vel langt over 500hk...og det koster jo litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 850hk og rundt 1150nm , begrenset. Dette er 1 av 2 i verden, så det er sjeldne saker ja. 407k euro før mva og toll osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Og....den står i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Hvem er det som eier slik redskap, og hvordan har en av to biler havnet i Norge? Tipper vi fort nærmer oss 6-7 mill for å få skilter på den der, når den i utgangspunktet koster heftige 407 000 euro... Menmen, folk kjøper kunst for titalls millioner så hvorfor ikke en bil som man kan gjøre litt mer med enn å bare se på wicky124 og Espen Aass reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Prøvde å ta denne på Avguftskalkulatoren.. ble 2 feil siden jeg ikke fant den nøyaktige vekten på Brabus 850S så jeg tok S63 minus noen kilo. Endte på 2 millioner I Avgifter på denne bilen.. helt drøyt.. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Står i Norge ja. Ble skaffet etter kundens ønske. Flott å se noen som kjøper det dem ønsker, samme hva prisen sier. regna grovt på det, og vil kok tippe rundt 5,6 mill totalt med skilt. Den skal nok skiltes og ja, før levering. Det er nok lite som kan toppe denne mår det gjelder spotting fra min side. Altså, Bugatti og Pagani er kult, men det er jo "masseproduserte" biler. Disse blir bygd på bestilling, og er i mine øyne mye mer sjeldent enn de bilene. Vanskelig å sette ord på denne skjønnheten! Tunsaskw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 1977 Peugeot 304 Break par Fredrik, on ipernity 1975 Lancia Beta Montecarlo par Fredrik, on ipernity Ser den bestefar Peugeoten hver dag... Stod uten stylter for inntil få dager siden... Håper bestefar overlever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Står i Norge ja. Ble skaffet etter kundens ønske. Flott å se noen som kjøper det dem ønsker, samme hva prisen sier. regna grovt på det, og vil kok tippe rundt 5,6 mill totalt med skilt. Den skal nok skiltes og ja, før levering. Det er nok lite som kan toppe denne mår det gjelder spotting fra min side. Altså, Bugatti og Pagani er kult, men det er jo "masseproduserte" biler. Disse blir bygd på bestilling, og er i mine øyne mye mer sjeldent enn de bilene. Vanskelig å sette ord på denne skjønnheten! Ja, kom på 5,8 Millioner. Helt enig med deg, en ny Brabus I Norge topper det meste innenfor Superbiler.. håper på å se denne på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Stjal bildene dine og delte dem på merceforumet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå