dutten Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 stemmer det noekult har et par bilder av den jeg og peeen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Begynner å bli bra standard i Norge nå, var ikke sånn for 4-5 år siden... Nå må man virkelig ha noe sjuuuuuuukt på banen eller veien for å skille seg ut med noe rått Lang vei å gå for oss vanlige dødelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 er desverre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 E46 M3 CSL på Menstadbrua mot Kjørbekk (For de som er kjent i Grenlandsområdene )Grå av farge, og eldre dame som kjørte. Haha. Stod forøvrig "SS Performance" på "skjørtene"/kanalen" Ett stykk PEN bil! Så en her om dagen jeg også. Hvit M3 e36 4-dørs med SS Performance skiltplater. Kom kjørans ved Autostrada i Skien, med en eldre kvinne bak rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Kjørte på en 4-feltsvei i Sverige med 110 km/t fartsgrense. Lå der og cruiset med en SUV med bilhenger, så kommer det en E38 M5 i minst 270 km/t. Det var GROMT. E38 er jo 7 serien, var det m5 motor elns i den da ? Hehe, mente E34 faktisk. Var veldig trøtt etter 27 timer bilkjøring i strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Såpass ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanMorten82 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Så denne verstingen på Quality Hotel Panorama Trondheim i dag. Drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Spotta en Ferrari F430 Spyder på Setermoen av alle plasser nydelig bil og fantastisk lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Spotta en grå E46 M3 fulgt av en rød 997 911 Carrera 4 utenfor Trondheim torg i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 2 spreke biler på samme dag. Forrige uke vel og merke. Mener jeg så en gul/oransje Gallardo på rolfsøyveien i Fredrikstad. Skrudde fort ned musikken og vinduet da!! Senere på dagen så jeg en hvit Alpina e92 ved Hydrolift. Også møter jeg ofte på en mørk e34 med gule lykter i Sarpsborg. Må jo være en her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 2 spreke biler på samme dag. Forrige uke vel og merke.Mener jeg så en gul/oransje Gallardo på rolfsøyveien i Fredrikstad. Skrudde fort ned musikken og vinduet da!! Senere på dagen så jeg en hvit Alpina e92 ved Hydrolift. Også møter jeg ofte på en mørk e34 med gule lykter i Sarpsborg. Må jo være en her inne denne du så da tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Jeg så en rå sort 1-serie med fete røde felger (BBS style) og masse dekor (så ut som M-fargene i mørket). Stod i Oslo sentrum på parkeringsplass ved Møllergata. Noen her? Så seriøst ut som en touringbil hadde gått seg vill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 spottet en 1-serie med ///M logo på vei hjem fra oslo 17. mai. REGNR: BR694XX Den var svart foliert og så meget strøken ut! Vi gasset litt med hverandre på 2-vei'sen. gøy Jeg svingte etterhvert av til shell for å fylle bensin. Er du her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Spotta en BMW X6 på Finnsnes ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Spotta en BMW X6 på Finnsnes ! Så du bare kjørte rett opp med bilen din for å ta bilde av noen andre sin bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå