Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

:)

Begynner å bli bra standard i Norge nå, var ikke sånn for 4-5 år siden... Nå må man virkelig ha noe sjuuuuuuukt på banen eller veien for å skille seg ut med noe rått :) Lang vei å gå for oss vanlige dødelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 M3 CSL på Menstadbrua mot Kjørbekk (For de som er kjent i Grenlandsområdene :P )

Grå av farge, og eldre dame som kjørte. Haha. Stod forøvrig "SS Performance" på "skjørtene"/kanalen" :)

Ett stykk PEN bil!

Så en her om dagen jeg også.

Hvit M3 e36 4-dørs med SS Performance skiltplater. Kom kjørans ved Autostrada i Skien, med en eldre kvinne bak rattet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte på en 4-feltsvei i Sverige med 110 km/t fartsgrense. Lå der og cruiset med en SUV med bilhenger, så kommer det en E38 M5 i minst 270 km/t. Det var GROMT.

E38 er jo 7 serien, var det m5 motor elns i den da ?

Hehe, mente E34 faktisk. Var veldig trøtt etter 27 timer bilkjøring i strekk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 spreke biler på samme dag. Forrige uke vel og merke.

Mener jeg så en gul/oransje Gallardo på rolfsøyveien i Fredrikstad. Skrudde fort ned musikken og vinduet da!!

Senere på dagen så jeg en hvit Alpina e92 ved Hydrolift.

Også møter jeg ofte på en mørk e34 med gule lykter i Sarpsborg. Må jo være en her inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 spreke biler på samme dag. Forrige uke vel og merke.

Mener jeg så en gul/oransje Gallardo på rolfsøyveien i Fredrikstad. Skrudde fort ned musikken og vinduet da!!

Senere på dagen så jeg en hvit Alpina e92 ved Hydrolift.

Også møter jeg ofte på en mørk e34 med gule lykter i Sarpsborg. Må jo være en her inne :P

denne du så da tenker jeg.

wibbc05vxttw4cgfeqjg.jpg

8o8ylwk0po9fj1xqwfmj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en rå sort 1-serie med fete røde felger (BBS style) og masse dekor (så ut som M-fargene i mørket). Stod i Oslo sentrum på parkeringsplass ved Møllergata. Noen her? Så seriøst ut som en touringbil hadde gått seg vill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spottet en 1-serie med ///M logo på vei hjem fra oslo 17. mai.

REGNR: BR694XX

Den var svart foliert og så meget strøken ut!

Vi gasset litt med hverandre på 2-vei'sen. gøy :)

Jeg svingte etterhvert av til shell for å fylle bensin.

Er du her? :)

lnie4gs26gygbzgy0muz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...