Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Lurt :) Men er allikevel ikke ideelt verken bildemessig eller trafikksikkerhetsmessig og ta bilder mens man kjører bil. Ser ikke for meg at jeg ligger i 90-100 med masse trafikk og knipser bilder med speilrefleks. Skulle hatt kamera i stativ montert og knapp på rattet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spottet en BMW 2000 CS i overraskende god stand her i Århus igår. Modellen ble produsert i perioden 1965-68 og var en direkte forløper til den mer kjente E9 modellen. Mindre enn 14000 stk. 2000 CS ble bygget.

ljvyyyf21cwwso5jlz6o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flirte godt da jeg lå bak en finsk trailer i dag.. (ja,jeg er en reg.nr.-nerd)

Hengeren hadde reg.nr. WOO 196 :P

Haha, godt det ikke bare er meg som er en reg nr nerd! :P

Stod en gammel, sliten, stor og stygg svensk Toyota med reg nr SUX 262 ser jeg bor for en stund sia :P Lo godt, og måtte ha bilde av det! Passa så godt til bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL

Fant A55 ORGI (tror jeg det var) på et bilde fra California (appelsiner..) :D

Moro... En kis jeg vet om via nett har en Lamborghini. Han ville ha "Lambo Owner" og fikk "LAMBONR" (lamb boner/ståpikk) hahahah :D

Favoritten dog, er "V8 HAHA" bakpå en skamtrimma Mitsu Evo IX :) Man skal ikke le av Evoene hvertfall. Han som eier den kjente "one off" P4/5 Ferrarien har fortalt om at naboen hans eier en Evo som er skamtrimma - som kjører ringer rundt Enzo Ferrarier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet en sort 2-dørs E30 facelift med hvite 17" Compomotive felger i Slemmestad idag. Noen her? Evt vet hvilken bil det kan være? Mener å ha sett bilder og info av en slik tidligere, og den hadde turbomotor med en del hundre hester under huven. Sto med panseret åpent så tenkte da på denne med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...