André78 Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Jeg vet! Skulle hatt med ordentlig kamera og fotograf, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 derfor jeg alltid har med meg speil refleks ute på tur og et kompoakt kamera som bakup i hanskerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Lurt Men er allikevel ikke ideelt verken bildemessig eller trafikksikkerhetsmessig og ta bilder mens man kjører bil. Ser ikke for meg at jeg ligger i 90-100 med masse trafikk og knipser bilder med speilrefleks. Skulle hatt kamera i stativ montert og knapp på rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Kanskje ikke så uvanlig Carrera 4S, men sjåføren var en gammel gråhåret dame på, la meg tippe, rundt 75 år DB7 Vantage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Jeg spottet en BMW 2000 CS i overraskende god stand her i Århus igår. Modellen ble produsert i perioden 1965-68 og var en direkte forløper til den mer kjente E9 modellen. Mindre enn 14000 stk. 2000 CS ble bygget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Spotta den oransje/svarte overpimpa X5'n i Oslo idag (ingen videre kommentarer trengs). Og Golf 3 med E36 M3 chromespeil (STYGT!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Flirte godt da jeg lå bak en finsk trailer i dag.. (ja,jeg er en reg.nr.-nerd) Hengeren hadde reg.nr. WOO 196 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 R8 V10 Spyder på Frogner i går. Tilhører Morten Gamst Pedersen! Den har stått hos meg i perioden han har vært i Norge (ca 4 uker), og JA, jeg har prøvd den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 R8 V10 Spyder på Frogner i går. Tilhører Morten Gamst Pedersen! Den har stått hos meg i perioden han har vært i Norge (ca 4 uker), og JA, jeg har prøvd den Ikke misunnlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Flirte godt da jeg lå bak en finsk trailer i dag.. (ja,jeg er en reg.nr.-nerd)Hengeren hadde reg.nr. WOO 196 Haha, godt det ikke bare er meg som er en reg nr nerd! Stod en gammel, sliten, stor og stygg svensk Toyota med reg nr SUX 262 ser jeg bor for en stund sia Lo godt, og måtte ha bilde av det! Passa så godt til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Så en eller annen bil det stod A55 på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 LOL Fant A55 ORGI (tror jeg det var) på et bilde fra California (appelsiner..) Moro... En kis jeg vet om via nett har en Lamborghini. Han ville ha "Lambo Owner" og fikk "LAMBONR" (lamb boner/ståpikk) hahahah Favoritten dog, er "V8 HAHA" bakpå en skamtrimma Mitsu Evo IX Man skal ikke le av Evoene hvertfall. Han som eier den kjente "one off" P4/5 Ferrarien har fortalt om at naboen hans eier en Evo som er skamtrimma - som kjører ringer rundt Enzo Ferrarier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Har sett denne lille rakkeren flere ganger de siste dagene, men nå har jeg endelig fått tatt et bilde av den. Honda Civic med masse plastikk og lambo doors. Hvor kult ække det da? Slenger med denna også jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Spottet en sort 2-dørs E30 facelift med hvite 17" Compomotive felger i Slemmestad idag. Noen her? Evt vet hvilken bil det kan være? Mener å ha sett bilder og info av en slik tidligere, og den hadde turbomotor med en del hundre hester under huven. Sto med panseret åpent så tenkte da på denne med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå