Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Litt spottings i løpet av min helgetur.

En pen burgunder E46 sedan prefacelift på Askøy. Bombesikker på at eier er her inne. Sett bilder av den i alle fall. To minutt etter møtte jeg på en E38 med Alpina frontlippe. Så pen ut den og.

Masse BMWer på veien bra Bergen, via Haugesund og til Stavanger i dag. Så den blå E31 Alpina B12en med gullfelger i Haugesund også. Holder vel til der den.

Traff også på noen bøsne E60/61er på Askøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke prøvd deg på Kadetten du har vist før i tråden da?

Joda, men vi har nok erfaringer med Opel her... Kan ikke stå i 2 uker uten å overhale bremsene... :roll: Okei, èn vinter da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke prøvd deg på Kadetten du har vist før i tråden da?

Joda, men vi har nok erfaringer med Opel her... Kan ikke stå i 2 uker uten å overhale bremsene... :roll: Okei, èn vinter da...

:applause: hehe,i hear that! Vært noen opel'er innom familien nå, seneste er jo konebilen,en 2000mod astra, selv DER hang bremsene bak da vi kjøpte den. Bare går og venter på at det skjer igjen.

Spotta en gammel ærverdig hvit Jaguar i dag,husker ikke hav de heter,men høy og rund i formene,ikke sportsbil. Spotta også en gull/beige E36 (virket velholdt) på rortunet i slemmestad i dag med bimmers.no-skiltplater. Hvem er den sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 3000 kilometer gjennom europa, har jeg sett ganske mye biler. Alt fra lambor til polski fiat 127. Hatt street meet på taket til ett kjøpesenter i polen med en polski fiat 125 p og nå på alpina fabriken med 200? alpina biler. Gleder meg til de åpner i morgen :D

Noen få e30, men ikke en e21, foruten de to jeg har oppsøkt. Men blitt stoppet av politiet i østerrike, fordi de ville se på bilen :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en gammel ærverdig hvit Jaguar i dag,husker ikke hav de heter,men høy og rund i formene,ikke sportsbil.

Det kan høres ut som du møtte en Jaguar Mk2. Det skal sies at Mk1 har omtrent samme formen, bare med litt tykkere pilarer rundt vinduene, litt mindre bakrute og er litt høyere. Populær bil blant gangstere på 60-tallet.

fcj8o7h2umoj1eemzj8b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par "spottinger/bilder" de siste dagene ;)

Noen som ikke hadde nok penger til å kjøpe seg fly..men han legger ikke skjul på at han ønsker å fly! ;p

nkctw6xahv2g1moonpdd.jpg

`

den vinga passet jo absolutt ikke til bilen. bagasjelokket heller jo så mye ned at det ikke blir downforce med den vinga. lufta vil jo heller ta tak under vinga og løfte ræva på bilen :s

Hele greia er jo at den drar forran så da i høye hastigheter må den ha grep forran :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ved den amerikanske ambassade: Kongens 7´er, C-570 (han kjørte selv), med sikkerhetsvaktene i bilen bak....

pw9iofyzi0eghyioa5t9.jpg

85xodn2n6cz7snu07bz0.jpg

Og en 7er bak og :)

Jeg bor rett ved en militærbase, idag så jeg 3-4 7ere(e65), med mening sjåfører, og høyt dekorerte offiserer både bak og framme^^ etterfulgt av ca 6 busslass av vanlige militærfolk ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...