Just-turbodiesel Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Tenkt å beholde alle fire fremover? Skjønner liksom ikke poenget med tre femseter biler bare, og den 7-ern har vel like bra plass i bagasjen som M3ondeoen har jeg har 8 femsetere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 den var feeeeeeeeeeeeeeeit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Møtte en BMW E28 M535, lysegrønn ved Tveita i Oslo på Onsdag! Noen her? tror den bilen var på vårmønstringen i regi av BMWCCN. Jeg blinket som en gal og vinket som en gal, fikk både et blink og en vink i retur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Rett og slett dritfet,den 6'eren! Møter en del "gammelt" snadder i Røyken/Slemmestad-området om dagen,uvisst om det er folk herfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Her er vell 6'ern på treff, den borterste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Var ikke helt feil det bilde der alstå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 tøft å se bmw'r fra tiden da bmw lagde riktig front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 tøft å se bmw'r fra tiden da bmw lagde riktig front! Ja... en riktig front fra den gangen BMW bygget skikkelige biler. Dagens BMW´er er ikke sinte nok i fremtoningen... de mangler killer attituden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Begynner å komme seg igjen nå syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Nå begynner bryllupssirkuset i Sverige. Her blir kronprinsesse Victoria kjørt fra Drottningholm slott. Foto: Tomas LePrince / Expressen Sorry folks, kunne ikke la være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 i sverige har dem til og med sol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 tydelig at stance ikke var det mest prioriterte hos kongefamilien:P fysj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Det er første gangen jeg ser skvettlapper på en E60... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Begynner å komme seg igjen nå syns jeg! Nei... dessverre absolutt ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 i sverige har dem til og med sol... er knall sol her på kårstø ved haugesund og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå