Tom Marius Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Det er første gangen jeg ser skvettlapper på en E60... Forhåpentligvis så er det siste gang også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 lett og huske det skiltet iallefall:) ny regga på lillehammer og ser jeg Det er vel sikkert bare blitt redigert. Når man søker opp reg.nummeret, så kommer den en Mazda opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 jeg møtte en eldre mercedes stasjonsvogn ombygget til pickup i dag. ingen bilder desverre. regner med det er den amerikanske militær-pick upen som går i området du holder til... 3.5 turbodiesel, grønn ikkesant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 lett og huske det skiltet iallefall:) ny regga på lillehammer og ser jeg Det er vel sikkert bare blitt redigert. Når man søker opp reg.nummeret, så kommer den en Mazda opp Stemmer, redigert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 lett og huske det skiltet iallefall:) ny regga på lillehammer og ser jeg Det er vel sikkert bare blitt redigert. Når man søker opp reg.nummeret, så kommer den en Mazda opp Stemmer, redigert Er nok redigert det ja. Mener den bilen går rundt i Aurskog traktene, ser den der hver morgen ihvertfall. Antar at det er denne. Går som bruksbil til-og-fra-jobb, virker det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Ny 535i utenfor jobben, bildene tatt i trang mølje av biler,med slitent mobilkamera.. Skulle gjerne hatt den bilen der.. (står en X6 5.0i like ved siden av,men den tok jeg ikke bilde av.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Kosta sikkert en fin million den Singelturbo eller biturbo i de der...? Sikkert FRISK bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Singel,men ganske svær ser det ut som på delefilmen i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 feilpost.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Hva har det med en "spotte" tråd og gjøre..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Feilpost hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Da har jeg atter en gang vært førstemann i Norge til å gjøre noe sært jeg ikke helt forstår. Første gang var å montere en skiboks på en 530d GT - nå: Og en spotting fra i går, ikke helt forumet,men en barsk bil allikevel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Den røde audien er en RS4 med 4 rør ut bak... Dårlig bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Den røde audien er en RS4 med 4 rør ut bak... Dårlig bilde. Det er ikke en RS4, men en S4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Da har jeg atter en gang vært førstemann i Norge til å gjøre noe sært jeg ikke helt forstår. Første gang var å montere en skiboks på en 530d GT - nå: Jeg spotta en 530d GT uten skiboks i dag På en rar måte så er de litt lekre og.. Men klarer ikke å overbevise meg selv helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå