Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spottet på Grüner/Rodeløkka for to dager siden. Hva er dette? Ser jo VW emblemet foran, men aldri sett en lignende bil. Skilte seg ut, syns den var utrolig tøff (så lav tak bak ser man vel bare på 911 om dagen?). Beklager shaky bilder, jeg skjelver hele tiden (kan ikke noe for det).

mg7of35zxisyq8cdisfd.jpg

ma19s2uxaxzmiwpw1czn.jpg

6amx7w5qkh0bn5z7jyxu.jpg

33nffdoimw13igogxeic.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg møtte en eldre mercedes stasjonsvogn ombygget til pickup i dag. ingen bilder desverre.

regner med det er den amerikanske militær-pick upen som går i området du holder til... 3.5 turbodiesel, grønn ikkesant?

den var lys grå. hadde lokk på lasteplanet og en liten spoiler bak.

tror det var en slik. bare i pickup.

mvp9aczr2thw1ctsvrgw.jpg

litt lysere enn den på bildet. og metallic lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For to uker siden så jeg en 2002 Turbo i Gjøvik, mener den var HZ-registrert. Nyyydelig bil. Fikk desverre ikke tatt noen bilder.

Denne tok jeg et par bilder av når den sto på jobben en dag, kan legge inn ikveld. Vanvittig strøken bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyller plassen sin bra ;) Aston Martin Rapide. Kjørte forbi den og trodde det var en DBS (pga baklyta). Plutselig gikk det (ja, på den måten og) opp for meg at det var en Rapide!! Når jeg nærma meg altså...

Jeg fikk lyst til å kle meg naken og sette meg i den, fy faen for et interiør. Senses overload... Syns DBS er verdens absolutt fineste bil, men proposjene på denne stemte ikke 100% etter min mening... Må være verdens tjukkeste C-stolpe på denne bilen...

w93xxvs372yi4y95epbn.jpg

mkzunlrj7j7vxnd6ymns.jpg

1x7i18nikxea5ocdvg3g.jpg

Så en E90 318i som skulle parkere foran den. Stakkaren turte ikke og dro :lol::lol: Tør ikke å skrape kunst vettu...

Så også min 10. Ferrari i dag (denne sesongen) mellom Carl-Berners plass og Galgeberg... Min første Challenge Stradale... TROR jeg... Fikk ikke sjekka med sidespeila om det var ekte vare, den hadde stripen i orden hvertfall. Men lyden hørtes ut som en vanlig 360 Modena, og frontfangern så ikke ut som CS heller... Var forøvrig sånn digg mørkeblå som puler øya i sollys... Heldige faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg møtte en eldre mercedes stasjonsvogn ombygget til pickup i dag. ingen bilder desverre.

regner med det er den amerikanske militær-pick upen som går i området du holder til... 3.5 turbodiesel, grønn ikkesant?

den var lys grå. hadde lokk på lasteplanet og en liten spoiler bak.

tror det var en slik. bare i pickup.

mvp9aczr2thw1ctsvrgw.jpg

litt lysere enn den på bildet. og metallic lakk.

jøsses, ok, da er det ikke samme bilen me pratar om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...