codex Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 D'oh! Dobbelpost... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Den røde audien er en RS4 med 4 rør ut bak... Dårlig bilde. Det er ikke en RS4, men en S4. Du har rett. -my bad. Er ikke kjempekyndig på audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Heheh,var ikke lenge den boksen satt på X6'en - kunden skjønte det var litt feil combo,så den er demontert igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Spottet på Grüner/Rodeløkka for to dager siden. Hva er dette? Ser jo VW emblemet foran, men aldri sett en lignende bil. Skilte seg ut, syns den var utrolig tøff (så lav tak bak ser man vel bare på 911 om dagen?). Beklager shaky bilder, jeg skjelver hele tiden (kan ikke noe for det). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Vw Karmann Ghia. Design fra Ghia og bygd av Karmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Se der ja, en som har kunnskapen i orden Veldig kult. Elsker å finne sjeldne biler på gata, uansett merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Noe av det flotteste VW noen gang har hatt i sitt sortiment. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 "Spotta" en gul E36 M3 på GS bildeler i stad, med svart tak, carbon CSL bakluke, GT leppe og vader interiør, noen her inne sin? Utrolig sprek bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Spotta en veldig sjelden bil idag...eneste oldsmobile to dørs stv...med 18toms bmw alpina felger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 jeg møtte en eldre mercedes stasjonsvogn ombygget til pickup i dag. ingen bilder desverre. regner med det er den amerikanske militær-pick upen som går i området du holder til... 3.5 turbodiesel, grønn ikkesant? den var lys grå. hadde lokk på lasteplanet og en liten spoiler bak. tror det var en slik. bare i pickup. litt lysere enn den på bildet. og metallic lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 For to uker siden så jeg en 2002 Turbo i Gjøvik, mener den var HZ-registrert. Nyyydelig bil. Fikk desverre ikke tatt noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 For to uker siden så jeg en 2002 Turbo i Gjøvik, mener den var HZ-registrert. Nyyydelig bil. Fikk desverre ikke tatt noen bilder. Denne tok jeg et par bilder av når den sto på jobben en dag, kan legge inn ikveld. Vanvittig strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Fyller plassen sin bra Aston Martin Rapide. Kjørte forbi den og trodde det var en DBS (pga baklyta). Plutselig gikk det (ja, på den måten og) opp for meg at det var en Rapide!! Når jeg nærma meg altså... Jeg fikk lyst til å kle meg naken og sette meg i den, fy faen for et interiør. Senses overload... Syns DBS er verdens absolutt fineste bil, men proposjene på denne stemte ikke 100% etter min mening... Må være verdens tjukkeste C-stolpe på denne bilen... Så en E90 318i som skulle parkere foran den. Stakkaren turte ikke og dro Tør ikke å skrape kunst vettu... Så også min 10. Ferrari i dag (denne sesongen) mellom Carl-Berners plass og Galgeberg... Min første Challenge Stradale... TROR jeg... Fikk ikke sjekka med sidespeila om det var ekte vare, den hadde stripen i orden hvertfall. Men lyden hørtes ut som en vanlig 360 Modena, og frontfangern så ikke ut som CS heller... Var forøvrig sånn digg mørkeblå som puler øya i sollys... Heldige faen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 jeg møtte en eldre mercedes stasjonsvogn ombygget til pickup i dag. ingen bilder desverre. regner med det er den amerikanske militær-pick upen som går i området du holder til... 3.5 turbodiesel, grønn ikkesant? den var lys grå. hadde lokk på lasteplanet og en liten spoiler bak. tror det var en slik. bare i pickup. litt lysere enn den på bildet. og metallic lakk. jøsses, ok, da er det ikke samme bilen me pratar om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 ...Jeg fikk lyst til å kle meg naken og sette meg i den, fy faen for et interiør... Tror nok eieren er glad for at han ikke har din svette rumpemerker i setene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå