Andreas1 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 En godsak for E30-folket også; Alpina B6 Cabriolet. Følte meg litt dirty da jeg tok bildet ettersom den sto i en garasje, men siden porten allikevel sto åpen, bildet ble såpass blury og skiltet ikke synes ble det liksom litt greit til slutt. Hadde den vært min ville jeg imidlertid oppbevart Rockwoolen annensteds. Deilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Oppe i Holmenkollen, Asker eller Bærum dette, eller? Ettersom det står en traktor ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 He-he, -Innenfor ovenfornevnte triangel, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Helgas fangst: E28 M535i, ser den kun om sommeren, godt voksen eier: Rå kompressormata Mustang: Og sist, men ikke minst, lokal E36 M3 med profilering made by me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Spotta en E46 M3 i rundt 17-18 tida i dag på Sunndalen, en brunhåret dame som kjørte den Bilen var rød Knut Olestad: Den Mustangen som var på treff på Moldestukets Show and Shine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Så denne hos en lokal bilforhandler jeg så viplash i Halden, regner med at han kom for å hente støtfangeren sin hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 BMW 650i Hartge Original Hartgebil i følge eier (og ser ingen grunn til å tvile på det). Han kjøpte bilen som kamuflert gave til kona. Sa at han hadde aldri fått lov til å kjøpe den til seg selv, så nå "låner" han den stort sett hele tiden Kjempetrivelig fyr på rundt seksti år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Kjørte forbi en slik i sta. Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 gamle bilen til tommy kom innom på jobb... GTen var like fin og ren som når tommy hadde den godt er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 ":26d98bz7]Kjørte forbi en slik i sta.Nydelig bil Jeg ble faktisk liggende bak en lignende selv. Den jeg fulgte hadde ikke "ostehøvel"-snute, dessuten hadde den fangerne på. Her i fjor fikk jeg tatt bilde av en grå - også den uten "ostehøvel". Det er tydelige likheter mellom et annet av Bertones design, nemlig Bmw 3200 cs. Noe grunnet v8-motoren, noe grunnet sjeldenheten og noe grunnet interiøret, så foretrekker jeg Bmws versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Her må jeg bli "forræder" og si at jeg absolutt foretrekker Alfa sin "tolkning".. Hadde jeg hatt god peiling på å sveise rust og å skru bil hadde garantert en Alfa fra 60-tallet stått i min garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Denne artige saken fikk jeg øye på her om dagen For en gang skyld klarte jeg dra opp mobilen og knipse et bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Spotta denne herligheten Er jo nesten nabo med han også, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Var en utrolig snasen E24* uttafor elgstua på Elverum i dag Diiiiiiiiigg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Er en E24, men ja den var digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå