Zibiri Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 2 kjappe dritt bilder fra nabo bilene på hytta Z4 og X6? De nyeste Z4ene er blitt sykt gromme vet jeg, helt forelska i di blitt. Bare lyden er jo helt rå Kliss ny Porsche Panamera Turbo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Hvorfor er det danske flagg på bilene? Er ikke dette norske biler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Hvorfor er det danske flagg på bilene? Er ikke dette norske biler da? En god del av bilene står på gamle danske skilt (de svarte med hvit skrift), så jeg ville tippe at de enten er på besøk i Norge eller har blitt importert fra Danmark en gang i tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Bilene var på besøk fra Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Burde ha sett nærmere etter. Så i etterkant at de norske bilene hadde to flagg,ett av hver. Legger også merke til at samtlige norske biler har vært veldig flinke til å sette på årets blå oblater. (satt selv på mine nå i ettermiddag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Artig det siste bilde der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Møtte denne på E6`n i går.... Familefar i midtlivskrisas værste herjinger som har fått med seg ett begrep ala "Ratlook"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Div spottings fra mob'n Gammel Alfa med BMW i bakgrunnen Alpine - rallye/race-utgave, replica? Japansk trendboks DS 599 i Antibes Carrera GT i St.Tropez Passerende Murcielago i Juan les Pins Snodig knøttebil Antibes RS6 - "urquattro skjermbredding" Styling: MX5 i Oslo Ny? Lexus på vei hjem fra byen i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Denne veit jeg hvem er sin uten å klare å sette helt ord på det, en kompis kjøpte en bil av han. er i tidlig 20 åra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Div spottings fra mob'nGammel Alfa med BMW i bakgrunnen Jeg elsker de tidlige frontene på den generasjonen Alfa Gt. Selv hadde jeg foretrukket om den hadde beholdt sine orginale støtfangere på. Fronten på bilen på bildet har et markant, nærmeste trappelignende platå ytterst på panserkanten. Dette fantes kun på de tidlige modellene og har i ettertid blitt kjent som ostehøvel-front. Ting som dette markerer veldig godt skillet mellom klassiske biler og dagens modeller. I dag ville en ingeniør poengert at en slik front er dyrere og tregere å lage, kan fange vann som igjen kan resultere i rust, er lite aerodynamisk og at det ikke er noen rasjonelle årsaker til å ha den der. Sannsynligvis ville den aldri ha kommet i produksjon. I gamle dager passerte ting som det rett igjennom til produksjon på bakgrunn av at det var slik Giorgetto Giugiaro tegnet den ... Attpåtil på en serviett. Mye av fronten kopierte Chevrolet over på sin 1969 Camaro Ss. Jeg skjønner hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Spotta noe gromt i dag, som jeg ikke ante var gromt før jeg kom hjem: La merke til "GTA" bak Noe som jeg nå vet betyr 3,2 liter v6 med 250 ponnier..... Respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Kompressor er det i den også ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Åssen rakk du og ta bilde av den E30 316? Lucky luke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå