316 Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Har radar vettu, så den kom flere hundre meter borti der. Da var det bare å stå å vente... E46 caben sto det forresten 330 på... Kom aldri nærmere, for han ble litt "irritert" da jeg pressa Hiacen oppi rævva på han for å ta bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 lol han tenkte sikkert at her kommer en håndverker for å vise at BMW-jyplinger ain't got shit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Sansynligvis... Den flotte speilpryden jeg har i firmabilen min er nok til å skremme de fleste... Er en tidligere vannpistol, formet som en penis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Hahah! "kitsch" da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Ja, det kan man jo kalle det... Skal ta bilde av den i morgen! Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Spottet 2stk av redbull bilene Søndag mellom Rygge flyplass og Vestby et sted, satt også noen vakkere jenter som sjåfører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 De redbullminiene er søte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Damene som kjørte også ^^ Vertfall di som var i stvg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Mmmm, skulle kommet med Minien min da... Da hadde det blitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 hmm lå bak en sånn en i går Merket med Turbobak, bilen var svensk og på skiltplate stod det 911 RUF, så virker som at den var relativt grom. Hadde i allefall ingen sjangs i havet til å følge den når han ga på litt. Fy for en akselerasjon. Han banka gjennom S-på bygdøylokket i drøy fart med Bimmern på slep..... Moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Støtte på denne strøøøkne Opel Mantaen på gårdsplassen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Noe småtteri jeg spotta i england..prøvd å laste opp alle bildene en stund nå, men da klikker bare opplastnings greia til bimmers..så blir bare noen få Fikk spotta en lamborghini gallardo første dagen, men dumme meg regna med at jeg kunne knipse litt når vi kom tilbake til hotellet senere på dagen..men da hadde han jo dratt BMW 760Li ? v12 er det ikke? Namme nam noen? Litt vanskelig å ta bilde når man bare hører lyden og ser bilen litt etter:p e36 m3 i strøken stand (utifra det jeg så) med barnesete! Såpass..han er ikke handicap (ikke noe merke for det i bilen), og så klarer han ikke parkere der engang.. strøøøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Hvem har ikke barnesete i M3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Så en vinrød E34 sedan i Notodden... med pustehjelp. (prøveskilt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Vetarantreff i byen i går. Mye spesielt! Vet noen hva bil nr 9 fra toppen heter? Den røde cadilacen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå