Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Har radar vettu, så den kom flere hundre meter borti der. Da var det bare å stå å vente... :P E46 caben sto det forresten 330 på... :) Kom aldri nærmere, for han ble litt "irritert" da jeg pressa Hiacen oppi rævva på han for å ta bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm lå bak en sånn en i går

title.jpg

Merket med Turbobak, bilen var svensk og på skiltplate stod det 911 RUF, så virker som at den var relativt grom. Hadde i allefall ingen sjangs i havet til å følge den når han ga på litt. Fy for en akselerasjon. Han banka gjennom S-på bygdøylokket i drøy fart med Bimmern på slep..... Moro 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe småtteri jeg spotta i england..prøvd å laste opp alle bildene en stund nå, men da klikker bare opplastnings greia til bimmers..så blir bare noen få :P

Fikk spotta en lamborghini gallardo første dagen, men dumme meg regna med at jeg kunne knipse litt når vi kom tilbake til hotellet senere på dagen..men da hadde han jo dratt :(

BMW 760Li ? 8) v12 er det ikke? :D

2poacynaknhgsg5by0wx.jpg

Namme nam noen? :D Litt vanskelig å ta bilde når man bare hører lyden og ser bilen litt etter:p

afusibxbwo1m06t19lpp.jpg

e36 m3 i strøken stand (utifra det jeg så) med barnesete! 8)

0ex4ku6tfu5ozmu3knor.jpg

ve8wduubrpp6dkx16n3l.jpg

Såpass..han er ikke handicap (ikke noe merke for det i bilen), og så klarer han ikke parkere der engang.. #-o

b8k7lfqcur5pl335qdn9.jpg

strøøøkent :)

olifhcnagw0kx3iqlvk0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...