NeonMuffler Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Skrevet Desember 25, 2015 hehe, ja nå kommer den faktisk til å bli ganske strøken, skal bli mellomslipt også venter litt med å avsløre fargen til jeg har kommet litt lengre
NeonMuffler Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Skrevet Desember 25, 2015 hehe:) kan ikke ligge på latsia her, snart sesong:)
NeonMuffler Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Skrevet Desember 25, 2015 håper å få sveisa ferdig det meste i romjula, men venter på bakskjerm bit fra bmw som kan ta litt tid :/ men bilen bør være lakkert ferdig tidlig januar. siden alt er rivd helt i biter, så er det mange mange kvelder med montering også som jeg gruer meg til
NeonMuffler Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Skrevet Desember 25, 2015 forandring fryder, og den var noe så jævli sliten i utseendet at det var flaut å kjøre den:) liffi reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Desember 25, 2015 Skrevet Desember 25, 2015 haha okey joda de sier så hva heter fargen som er på bilen nå egentlig? lemans blå?
NeonMuffler Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Skrevet Desember 25, 2015 det er ikke en bmw farge på den:) og den nye fargen er custom laget av meg, så den får ingen matcha
Gabz Skrevet Desember 25, 2015 Skrevet Desember 25, 2015 Høres ut som den blir klar til treffsesong da, ja! Får prøve å lure meg til å sitte på en tur når det tekniske kommer på stell, bor jo rett rundt hjørnet
Freakshow Skrevet Desember 25, 2015 Skrevet Desember 25, 2015 det er ikke en bmw farge på den:) og den nye fargen er custom laget av meg, så den får ingen matcha det er tøft!
NeonMuffler Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Skrevet Desember 25, 2015 er ikke noe problem det:) bare få den klar så Freakshow reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Desember 31, 2015 Forfatter Skrevet Desember 31, 2015 rust! ja det er det mye av her:/ men, er bare å få det iorden! utrolig hvor mye man finner når man graver skikkelig. det som er kjedelig er at det er innover i gulvet i alle 4hjørner, + der den plata til bakstillinga sitter skrudd. men har sett det på flere e34er, at de ruster der. men nå blir den bra hvertfall. men det tar jaggu lang tid å fikse! jeg og en opretter kompis har holdt på i 3 lange dager nå, og er straks ferdig med en kanal bare. men det er mange vinkler, profiler og div som må lages. og det skal bli bra og pent også. er veldig nøye i hele prosessen for å gjøre alt riktig mtp videre rust. gjør klar motorrommet for litt lakk også har kjøpt en original bakskjerm bit fra bmw, ettersom jeg har rust i bunn på min. finnes det interesse for deler av tidligere fax oppkobling? bilen hadde visst faks i gamledager. har fjerna alt som lå i bagasjerommet. er visst en skikkelig raritet, men jeg kaster det snart hvis ingen vil ha.
Gabz Skrevet Desember 31, 2015 Skrevet Desember 31, 2015 Se her, ja! Bra jobba så langt, blir strøkent
sveigis Skrevet Desember 31, 2015 Skrevet Desember 31, 2015 Dette blir bra uten tvil. Så du måtte sveise inn nytt feste til bskstillingen.Der var min og gåen og dette måtte byttes.Drittjobb men som du sier,bra tilslutt . Blir spennende og se sluttresultatet . Hadde jeg hatt en original e34 på lur,skulle jeg tatt faksopplegget ditt.Stilig å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå